.

Beantwoord

Overstappen, nummerbehoud gaat niet goed. Wat kan ik doen?

  • 29 January 2023
  • 9 reacties
  • 229 Bekeken

Hallo,

 

Ik ben inmiddels overgestapt van kpn naar Simyo, maar het lijkt erop dat mijn nummerbehoud nog niet doorgekomen is. Inmiddels dag 2 zonder bellen en internet.
 

Nou kunnen problemen zich voordoen, maar ik lees dat ik niet de enige ben met dit probleem, maar ondertussen wel betaal voor dit abonnement wat niet werkt.
 

graag zie ik een gepaste oplossing hier voor.

 

groet,

 

Marc

icon

Beste antwoord door Roeqajja 30 January 2023, 15:31

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 7

@Mmarinus Ja, je bent inderdaad niet de enige met dit probleem. Ik kan niet begrijpen wat hier nu mis gaat. 

Morgen zal een moderator ( @Amy , @Roeqajja ) dit oppakken. Houd je topic goed in de gaten.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Mmarinus,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je nummer nog niet is overgezet naar ons! Dit is inderdaad iets wat sinds kort vaker gebeurd helaas vanwege een error.. Onze oprechte excuses voor het ongemak!

Je nummer zou binnen 3 werkdagen overgezet moeten zijn. Voor de dagen dat je onbereikbaar bent dienen wij een vergoeding in. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan maak ik hier graag een notitie van in ons systeem. 

Bedankt voor je reactie @RicoK

Groetjes,
Roeqajja

Beste,

Ik heb nu hetzelfde probleem. Mijn abbonnement bij KPN stopt en mijn oude sim werkt ook niet meer. Maar mijn nieuwe Sim zit nog niet gekoppeld aan m'n eigen telefoonnummer. Ondanks dat volgens Simyo app en een mail die ik gisteren ontvangen heb, dit wel goed zou zijn gegaan.. ik hoop dat het zichzelf oplost, het zou vandaag allemaal in gang gezet worden dus misschien ben ik te ongeduldig.. maar wat kan ik doen als het morgen nog niet gelukt is?

Reputatie 7

@Klaverjep Zeer waarschijnlijk zal een Moderator vandaag reageren op je post. Als je snel geholpen wil worden kun je altijd de Klantenservice bellen.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Klaverjep,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je contact opneemt! Ik heb even meegekeken op jouw aansluiting en ik zie dat alles inmiddels actief is. Laat je mij even weten of alles werkt naar behoren 😊?

@RicoK Bedankt voor je reactie!

Groetjes,
Amy

Bedankt allemaal, het werkt inmiddels goed! 

Hi, ook bij mij gaat het helaas niet goed. Hebben al van alles gedaan / geprobeerd. Maar geen internet en kan ook niet bellen? Nog steeds geen oplossing voor dit probleem. Sinds gisteren. 
 

groetjes, Anja

Hi, ook bij mij gaat het helaas niet goed. Hebben al van alles gedaan / geprobeerd. Maar geen internet en kan ook niet bellen? Nog steeds geen oplossing voor dit probleem. Sinds gisteren. 
 

groetjes, Anja

Hallo @AnH wat is precies je probleem, dit topic gaat over overstappen en nummerbehoud en jij schrijft over geen internet en bellen, dat is iets heel anders en kun je misschien beter een eigen topic voor aanmaklen?

Wacht s.v.p. de reactie van een moderator af of bel even voor en snelle(re) reactie.

Succes.

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @AnH,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je geen gebruik kan maken van de simkaart! 

Zojuist heb ik even meegekeken en zie ik wel dat alles actief staat. Wat krijg je te horen als je probeert te uit te bellen? Heb je ook al geprobeerd om handmatig een netwerk te selecteren? Vaak lukt het hiermee om een verbinding te krijgen.

Zojuist heb ik een reset uitgevoerd op de simkaart zodat deze zich opnieuw kan aanmelden op het netwerk. Zou je het toestel voor 10 minuten willen uitschakelen zodat de reset kan voltooien?

Ik hoor graag of de reset heeft geholpen 😊.

Bedankt voor je reactie @JanD!

Groetjes,
Amy

Reageer