.

Beantwoord

Overstappen naar sim only

  • 12 April 2013
  • 6 reacties
  • 518 Bekeken

Hallo,

Ik wil van prepaid overstappen naar sim only, maar als ik dat doe staat er "je moet eerst je bankrekening activeren", dan ga ik naar  bankrekening activeren staat er " Binnen 3 werkdagen ontvang je een bijschrijving van €0,01 op je bankrekening. In de omschrijving van deze betaling vind je een activatiecode". Ik ben inmiddels 3 dagen verder en heb nog steeds geen bijschrift ontvangen, hoe komt dit ? 

Groeten Izaak 
icon

Beste antwoord door Alex 16 April 2013, 12:11

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Ik ga ervanuit dat je online op je bank kan inloggen en hebt gechecked?
ja heb net nog gedaan (half uur geleden) toen was er nog niks bijgeschreven  
Reputatie 3
Badge +9
Ik denk dat de mods weekend vieren zijn !
Reputatie 5
Badge +10
Hoi izaakdekk,

Ik heb je aansluiting bekeken. Je krijgt deze melding omdat je in 2011 ooit een activatiecode hebt aangevraagd voor je prepaid aansluiting. Deze activatiecode is inmiddels verlopen. Ik heb iets aangepast in ons systeem waardoor je nu via de overstap link kunt overstappen naar een Simyo abonnement. In dit topic kun je terug vinden hoe je simpel kunt overstappen naar een Simyo abonnement als je al een Simyo prepaid aansluiting hebt.

Kan je even laten weten of het is gelukt?

Groetjes,

Alex
Hi,

Ik heb nu precies hetzelfde probleem.Geen activatiecode ontvangen nu dat ik wil overstappen naar een abbonnement. Hoe los ik dit op?

gr Zuraylah
Badge +6
Hi,

Ik heb nu precies hetzelfde probleem.Geen activatiecode ontvangen nu dat ik wil overstappen naar een abbonnement. Hoe los ik dit op?

gr Zuraylah


Hoi Zuraylah,

Ik zie dat je dezelfde vraag hier hebt gesteld. Om het forum overzichtelijk te houden, in het andere topic zullen we je vraag behandelen

Reageer