.

Beantwoord

Waarom heeft Simyo nog niet gereageerd op mijn aanvraag voor nummerbehoud?

  • 26 June 2017
  • 5 reacties
  • 112 Bekeken

Beste simyo,
Ik heb de laatste tijd prettig gebruik gemaakt van jullie services.
Nu heb ik een mobiel + abonnement aangeschaft bij een andere provider en heb daar nummerbehoud aangevraagd,
Maar deze was in de eerste plaats door Simyo gestopt omdat ik blijkbaar een verkeerd sim nummer had ingevuld en nu ik de goede heb ingevuld wacht ik al weer 2 weken.
Kunnen jullie hier wat moeite in stoppen en het regelen want ik wordt er heel moe van dat ik nu al 2 maanden aan het wachten ben om overgezet te worden.
icon

Beste antwoord door Samantha 28 June 2017, 16:04

Bekijk originele reactie

5 reacties

Wat zegt je nieuwe provider dan nadat je uiteindelijk wel de juiste gegevens hebt verstrekt?
Dat ze nog wachten op Simyo om te antwoorden.
Badge +7
Hoi EstherZuidgeest,

Welkom op het Simyo forum :)

Wat jammer dat je ons gaat verlaten! Ik snap dat het vervelend is als je nog niets hebt gehoord over je nummerbehoud. Helaas kan ik geen aanvraag van twee weken geleden terugvinden. Gaat dit over het nummer waaraan je forum-account is gekoppeld?

Het eerste verzoek van nummerbehoud voor dit nummer, hebben we gisteren op 27 juni ontvangen. Dit verzoeken hebben we moeten afwijzen, omdat de overstapdatum niet mogelijk is. Vanmorgen is er een nieuw verzoek ingediend. Deze ligt nu ter behandeling bij onze afdeling nummerbehoud. Zij behandelen deze aanvraag zo snel mogelijk.

Laat je weten of deze aanvraag is goedgekeurd?

Groetjes,
Samantha

@Ray, bedankt voor je hulp 🙂
Ik vindt het wel raar dat je een verzoek afwijst omdat de overstapdatum niet mogelijk is. Ik heb een sim only maand abonnement, het moet toch niet moeilijk zijn om een datum af te spreken ook al is dat over een paar weken ipv een verzoek af te wijzen en dan maar weer af te wachten tot er weer een verzoek komt?
Badge +7
Hoi EstherZuidgeest,

Helaas kunnen wij een nieuw verzoek alleen goedkeuren of afkeuren. We kunnen hem niet aanpassen zonder jouw toestemming. Het verzoek was op 27 juni ingediend. Omdat je een opzegtermijn hebt van 30 dagen, kon je nummer pas op 27 juli worden overgezet. Daarom was je eerdere verzoek met overstapdatum 17 juli niet mogelijk.

We hebben ook meteen de datum 27 juli voorgesteld. Je nieuwe provider moet dan een nieuw verzoek indienen zodat we deze wel kunnen goedkeuren. Inmiddels hebben we een nieuw verzoek ontvangen en wordt je nummer op 28 juli overgezet.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Samantha

Reageer