.

Beantwoord

Overstappen naar andere provider met nummerbehoud. Hoe doe ik dat?

  • 13 April 2018
  • 3 reacties
  • 288 Bekeken

Goedemiddag,


Ik wil graag overstappen naar een andere provider met nummerbehoud. Hoe gaat dit in zijn werk en moet ik bij simyo mijn sim only abonnement nog opzeggen?


Verder vraag ik mij af hoe lang het overzetten duurt en of ik bereikbaar kan blijven?

Alvast bedankt voor de reactie.
icon

Beste antwoord door Ray 13 April 2018, 14:15

Bekijk originele reactie

3 reacties

Hoi @Katinka04

Opzeggen doet je nieuwe provider zodra je gebruik maakt van nummerbehoud.

Op het moment dat je daar een abonnement afsluit vraag je tevens nummerbehoud aan. Je heb daar je simkaartnummer voor nodig. Deze vind je op je MijnSimyo - instellingen - simkaart.

Bij Simyo geldt een maand opzegtermijn. Zolang kun je er dus vanuit gaan dat het duurt. Je blijft bij Simyo bereikbaar tot het moment je nummer definitief wordt overgenomen. Vanaf dat moment ben je bereikbaar op je zelfde nummer bij je nieuwe provider.

Hier kun je alles nog eens nalezen.
Bedankt voor de snelle reactie!
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Katinka04,

Welkom op het Forum!

Wat jammer om te horen dat je erover nadenkt om over te stappen. Kan ik iets voor je betekenen om klant van ons te blijven?

Mocht je toch graag over willen stappen dan hoef jij je abonnement zelf inderdaad niet op te zeggen. Nummerbehoud bij je nieuwe provider geldt namelijk als opzegging van je abonnement bij ons. Binnen een maand na aanvraag van je nummerbehoud, zal de overstap plaatsvinden.

Heb je hier meer vragen over?

@Ray, bedankt!

Groetjes,
Asma

Reageer