.

Beantwoord

(Overstappen met nummerbehoud) Simkaartnummer invullen

  • 31 October 2013
  • 3 reacties
  • 8203 Bekeken

Ik wil overstappen naar Simyo met nummerbehoud en gisteravond heb ik alles ingevuld en ook mijn simkaartnummer doorgegeven.

Alles leuk en aardig tot ik vandaag een mailtje kreeg dat de aanvraag bij mijn huidige provider geweigerd is vanwege een incorrecte telefoonnummer/simkaartnummer combinatie. Dus ik hier weer inloggen en gegevens controlleren, het simkaartnummer was indd fout (meer dan de helft van de nummers waren weg).

Ik probeer het zojuist nog een keer, druk op submit en weer bij de bevestiging mist de helft van de nummers die ik ingetypt heb... en nou moet ik weer wachten tot mijn huidige provider deze aanvraag weigert om het vervolgens weer hier in te vullen (en het weer fout te zien gaan..?) 
icon

Beste antwoord door Alex 1 November 2013, 16:48

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi alshetnoueenswerkt,

Vervelend dat het niet werkt. Waarschijnlijk ga je inderdaad opnieuw een mail ontvangen waarin staat aangegeven dat je aanvraag is afgekeurd. Zou je mij daarom per privé bericht het simkaartnummer van je vorige provider kunnen sturen? Dan kunnen we er samen even naar kijken. Dan ga ik ook meteen even kijken waar je precies tegen aan loopt.

Groetjes,

Alex
Hi Alex,

Thanks voor je reply, heb je een bericht gestuurd.
Reputatie 5
Badge +10
Hi Alex,

Thanks voor je reply, heb je een bericht gestuurd.


Ik heb je privé bericht inderdaad ontvangen en voorzien van een antwoord :)

Groetjes,

Alex

Reageer