.

Beantwoord

Overstaplink Prepaid > Sim Only werkt niet

  • 3 October 2013
  • 12 reacties
  • 1075 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9
Ik heb nog niet definitief besloten of ik van Prepaid naar een Abonnement overga, maar intussen wilde ik eens kijken hoe de procedure gaat. Welnu, als ik op de "stap over naar Sim only" link in Mijn Simyo klik, dan blijkt dat niet te werken want ik krijg dan "Nummerbehoud nog niet afgerond - Ga terug naar overzicht". Pardon?

Nu is er begin dit jaar inderdaad nummerbehoud aangevraagd, en dat is inmiddels keurig in orde. Het lijkt me dus dat er ergens in mijn Simyo account een schroefje los zit (of is vastgeroest, whatever... :rolleyes: ).
icon

Beste antwoord door Alex 4 October 2013, 11:32

Bekijk originele reactie

12 reacties

Badge +8
ja hoor het is gelukt heb mu sim only, alleen nog geen nieuwe sim dat is verkeerd gegaan moet hem opnieuw aanvragen zag ik in
een ander topic en heb het bij deze gedaan.

Ben dan eindelijk na jaren prepaid eindelijk overgestapt naar een abonnement.

Groetjes,
Theo


Hoi afentoe,

Ook dat is gelukt, hè. Hij is onderweg:)

Groetjes,
Charlene
Reputatie 1
Badge +1
ja hoor het is gelukt heb mu sim only, alleen nog geen nieuwe sim dat is verkeerd gegaan moet hem opnieuw aanvragen zag ik in
een ander topic en heb het bij deze gedaan.

Ben dan eindelijk na jaren prepaid eindelijk overgestapt naar een abonnement.

Groetjes,
Theo
Badge +8
Kan je mij ook helpen ik heb hetzelfde probleem.

Hoi afentoe,

Jij wilt overstappen van prepaid naar sim only en krijgt de melding; nummerbehoud nog niet afgerond?
We hebben je email hierover ook ontvangen en die is inmiddels beantwoord. Het zou nu dus moeten lukken :)
Laat je nog even weten of dat ook zo is?

Groetjes,
Charlene
Reputatie 1
Badge +1
Hoi Scotsman,

Ik weet al wat er aan de hand is. Er is ooit een nummerbehoud aanvraag gedaan met jouw prepaid aansluiting. De status van deze aanvraag is niet goed aangepast. Ik heb daarom je gegevens doorgestuurd naar de technische dienst hier. Als je wilt, kun je de link vanaf vandaag 17:30 gewoon gebruiken. Excuses voor het ongemak.

Kan je even laten weten of het inderdaad mogelijk is na 17:30?

Groetjes,

Alex




Kan je mij ook helpen ik heb hetzelfde probleem.
Badge +8
Of een bedrijfsweekendje naar Edinburgh, wellicht wil jullie werkgever dat wel sponsoren als beloning voor al het goede customer support werk dat jullie verrichten waardoor Simyo een rijzende ster aan het Nederlandse mobiele telecomfirmament is geworden! Kunnen jullie meteen wat Simyo abri's her en der hier in de stad plaatsen... 🆒

Ik ben voor, maar ik vrees dat we er dat niet door krijgen, Low budget als we zijn.. 😞 We hebben wel taart gekregen :)

Groetjes,
Charlene
Reputatie 7
Badge +9
Of een bedrijfsweekendje naar Edinburgh, wellicht wil jullie werkgever dat wel sponsoren als beloning voor al het goede customer support werk dat jullie verrichten waardoor Simyo een rijzende ster aan het Nederlandse mobiele telecomfirmament is geworden! Kunnen jullie meteen wat Simyo abri's her en der hier in de stad plaatsen... 🆒
Badge +6
Ik hou jullie op de hoogte!

Ik ben benieuwd 🙂.
Reputatie 7
Badge +9
Ik hou jullie op de hoogte!
Badge +6
Yep!
Thanks mate, let's go for a pint after work this afternoon!
(I suggest the usual place) 🆒


Wanneer ben je in Nederland dan gaan we met het gehele social team een pint drinken 😃.
Reputatie 7
Badge +9
Yep!
Thanks mate, let's go for a pint after work this afternoon!
(I suggest the usual place) 🆒
Reputatie 5
Badge +10
Dat is mooi 🙂. Ik krijg nu al een reactie terug dat het zou moeten kunnen.

Zie jij het ook terug Scotsman?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Scotsman,

Ik weet al wat er aan de hand is. Er is ooit een nummerbehoud aanvraag gedaan met jouw prepaid aansluiting. De status van deze aanvraag is niet goed aangepast. Ik heb daarom je gegevens doorgestuurd naar de technische dienst hier. Als je wilt, kun je de link vanaf vandaag 17:30 gewoon gebruiken. Excuses voor het ongemak.

Kan je even laten weten of het inderdaad mogelijk is na 17:30?

Groetjes,

Alex

Reageer