.

Beantwoord

overstap van provider, word mijn abonnement opgezegd?

  • 14 December 2020
  • 4 reacties
  • 402 Bekeken

Ik ben vanaf vandaag overgestapt van vodafone naar simyo. Nu (pas) vraag ik me af of ik zelf vodafone moet afzeggen of zit dat in een overstapservice, net als je energie overstap bijvoorbeeld? 

icon

Beste antwoord door RicoK 14 December 2020, 10:46

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7

@SorM Dat ligt er maar helemaal aan of je met of zonder nummerbehoud overstapt. Als je met nummerbehoud overstapt, gaat Simyo in overleg met je huidige provider voor een overname datum, waarbij dan per diezelfde datum je huidige aansluiting wordt beëindigd. Indien je zonder nummerbehoud overstapt krijg je dus feitelijk twee nummers en blijft je huidige nummer intact en moet je je aansluiting zelg opzeggen.

De meeste mensen kiezen voor een overstap met nummerbehoud.

Dank voor je reactie. Ik ben overgestapt met nummerbehoud dus dan moet het goed zijn. Zal het wel even in de gaten houden.

Reputatie 7

@SorM Je wordt door Simyo op de hoogte gehouden. Wellicht heb je al bericht ontvangen wanneer je tijdelijke nummer van Simyo wordt omgezet in je vorige nummer.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi SorM,

 

Welkom bij Simyo en op het Simyo Forum! Leuk dat je een kijkje neemt!

 

Zoals RicoK al aangaf word het abonnement bij Vodafone inderdaad automatisch opgezegd wanneer je overstapt met nummerbehoud. Thanks RicoK!

 

Groetjes,

Daisy

Reageer