.

Beantwoord

Opzegtermijn bij overstappen

  • 30 January 2014
  • 3 reacties
  • 403 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Hallo,

Ik wil z.s.m. overstappen naar andere provider.
Ik wil eigenlijk snel en concreet een antwoord want ik heb geen tijd om al die berichten door te lezen. ;)

Als het goed is, loopt mijn contract af per 4.02.2014. 
Ik wil over naar andere provider met nummerbehoud. De andere provider regelt de opzegging en het nummerbehoud, alleen dien ik nu een ingangsdatum in te vullen. Zi raden aan dit een maand op te schuiven i.v.m. anders dubbele kosten. Welke ingangsdatum moet ik opgeven? Per wanneer kan ik bij jullie 'weg' ? Ik ben het spoor even bijster...

Hartelijk dank!
icon

Beste antwoord door Alex 31 January 2014, 17:24

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum ira,

Ik zal proberen een goed antwoord te geven 🙂. Als je je nummer wilt meenemen en je vraagt nummerbehoud aan bij je nieuwe provider geldt dat als een opzegging. Omdat je jaar termijn inderdaad per 4/2/14 verloopt, mag je het abonnement opzeggen of overstappen naar een andere provider. Je kunt in jouw situatie het best 1/3/14 als nummerbehoud datum doorgeven. Onze nummerbehoud afdeling keurt die aanvraag dan goed. Als je per 1/3/14 wilt overstappen zorg dan wel dat je de aanvraag voor uiterlijk 24/2/14 indient bij je nieuwe provider.

Heb ik je vraag zo beantwoord?

Groetjes,

Alex
Hallo Alex,
Super, helder. Dat wilde ik weten. Dus opzeggen per 1/3/2014, prima
Badge +6
Hallo Alex,
Super, helder. Dat wilde ik weten. Dus opzeggen per 1/3/2014, prima


Hoi Ira,

Ik zie dat moderator Alex niet heeft gezien dat 1 maart op een zaterdag valt. In het weekend en op feestdagen gebeuren er geen porteringen. Ik raad je aan het verzoek in te laten dienen voor 3-3-14 dat valt op een maandag en dan kun je nummer laten overnemen door je nieuwe provider.

Reageer