.

Beantwoord

opzeggen oud abonnement bij nummerbehoud

  • 30 September 2012
  • 2 reacties
  • 472 Bekeken

ik heb een nieuw abonnement bij simyo afgesloten met nummer behoud van mijn oude provider, moet ik mijn oude abonnement opzeggen of gaat dit automatisch door dit nummerbehoud?
icon

Beste antwoord door RicoK 1 October 2012, 12:59

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Je nieuwe provider, in dit geval Simyo, zegt jouw abonnement bij je vorige provider op. Als je nummerbehoud hebt aangevraagd moet dit ook zo zijn bevestigd door Simyo in de gevoerde (email-)correspondentie. Je moet dan een e-mail hebben gehad van of door 'Porteringen'. Deze e-mail moet ook hebben aangegeven wanneer de omzetting gaat plaatsvinden.

Dus, lees je e-mailbox (nog eens) door en je zult het antwoord moeten kunnen vinden.

NB Kijk ook eens je spambox door. Misschien is de e-mail van van Simyo door jouw computer/programma gezien als een spambericht.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum eelco prinsen,

RicoK geeft hierboven het juiste antwoord. Je abonnement bij je vorige provider wordt opgezegd door Simyo als je gebruik maakt van nummerbehoud. Dit moet je dus niet zelf doen.

Groetjes,

Alex

Reageer