Beste antwoord door RicoK
Bekijk originele reactieopzeggen oud abonnement bij nummerbehoud
ik heb een nieuw abonnement bij simyo afgesloten met nummer behoud van mijn oude provider, moet ik mijn oude abonnement opzeggen of gaat dit automatisch door dit nummerbehoud?
Je nieuwe provider, in dit geval Simyo, zegt jouw abonnement bij je vorige provider op. Als je nummerbehoud hebt aangevraagd moet dit ook zo zijn bevestigd door Simyo in de gevoerde (email-)correspondentie. Je moet dan een e-mail hebben gehad van of door 'Porteringen'. Deze e-mail moet ook hebben aangegeven wanneer de omzetting gaat plaatsvinden.
Dus, lees je e-mailbox (nog eens) door en je zult het antwoord moeten kunnen vinden.
NB Kijk ook eens je spambox door. Misschien is de e-mail van van Simyo door jouw computer/programma gezien als een spambericht.
Dus, lees je e-mailbox (nog eens) door en je zult het antwoord moeten kunnen vinden.
NB Kijk ook eens je spambox door. Misschien is de e-mail van van Simyo door jouw computer/programma gezien als een spambericht.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.