.

Beantwoord

Opzeggen na tariefwijziging. Hoe nummerbehoud aan te vragen?

  • 4 May 2014
  • 2 reacties
  • 295 Bekeken

Is nummerbehoud mogelijk als je opzegt vanwege de komende tariefwijzigingen?
En moet je dit dan aan nieuwe provider overlaten of toch middels het formulier dat te vinden is op de pagina "opzegrecht"?

Groet,
Niels.
icon

Beste antwoord door Alex 5 May 2014, 15:54

Welkom op het forum NielsN 🙂,



Ja, je kunt gebruik maken van nummerbehoud als je opzegt vanwege de tariefwijzigingen. Je moet dan de opzeg link, welke je afgelopen week hebt ontvangen, gebruiken. Dan neemt Simyo contact met je op om je te informeren wat je precies moet doen om gebruik te maken van nummerbehoud. Wel jammer dat je hebt besloten om weg te gaan 😞.



@franswon. Het klopt wat je aangeeft. Alleen in deze situatie is dat niet het geval en zal het formulier eerst moeten worden ingevuld. Anders krijgt de nieuwe provider een melding dat er nog een contract loopt.



Heb ik je vraag zo beantwoord?



Groetjes,



Alex
Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi NielsN, welkom op het forum!

Normaal regelt de nieuwe provider het nummerbehoud voor je als je dit bij het afsluiten van je contract aangeeft.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum NielsN 🙂,

Ja, je kunt gebruik maken van nummerbehoud als je opzegt vanwege de tariefwijzigingen. Je moet dan de opzeg link, welke je afgelopen week hebt ontvangen, gebruiken. Dan neemt Simyo contact met je op om je te informeren wat je precies moet doen om gebruik te maken van nummerbehoud. Wel jammer dat je hebt besloten om weg te gaan 😞.

@franswon. Het klopt wat je aangeeft. Alleen in deze situatie is dat niet het geval en zal het formulier eerst moeten worden ingevuld. Anders krijgt de nieuwe provider een melding dat er nog een contract loopt.

Heb ik je vraag zo beantwoord?

Groetjes,

Alex

Reageer