.

Vraag

op dit moment geen nr.

  • 31 August 2012
  • 6 reacties
  • 516 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Ik ben overgestapt van vodafone naar simyo en de overgang van mijn oude abbo naar de nieuwe zou op maandag ingaan (met nummerbehoud). Op dit moment ben ik nog steeds niet bereikbaar. Ik had op verschillende fora op internet al klachten gehoord hierover, maar niet verwacht dat het mij zou overkomen. Hoe lang moet ik nog wachten? Ik ben op dit moment op vakantie en kan geen gebruik maken van mijn telefoon. 

6 reacties

Je bent niet de enige. Mijn portering zou gisteren gebeuren, maar nu ben ik zowel op mijn oude als nieuwe simkaart niet bereikbaar met mijn nummer. En met mijn tijdelijke nummer ga ik ook niet bellen omdat dat buiten de bundel gebeurt. 

Op facebook had ik wel contact met Simyo, maar als ik het goed begrijp werken ze daar tot vrijdag 17:30

Laatste bericht
In de systemen is het nummer al omgezet.
Helaas nog niet volledig op netwerkniveau.

Wij doen ons uiterste best om dit alsnog in orde te maken.
Maar kunnen u op dit moment niet garanderen dat dit nog voor half 6 lukt.


Misschien ook wel mijn eigen schuld en had ik niet voor een budget-partij moeten kiezen.
Zie ook: http://is.gd/XpEoT6
Ja, op dit moment baal ik ook flink van de keuze voor een budget-partij. Ik zat voorheen bij Vodafone. Heb vrijdag ook een half uur in de wacht gezeten, helaas mocht dat ook niet baten. Bedankt voor de tip iig. Ik probeer ze maandag maar weer te bereiken. 
Nog steeds geen reactie. Wellicht dat er pas vanaf 12:00 gewerkt wordt zoals bij sommige winkels (die op zaterdag wel open zijn).
Via facebook de melding gekregen dat de nummerportering afgerond is. Ik heb mijn nummer weer. Jammer dat daar een weekend overheen heeft moeten gaan, maar toch bedankt.
Reputatie 5
Badge +10
Ja, op dit moment baal ik ook flink van de keuze voor een budget-partij. Ik zat voorheen bij Vodafone. Heb vrijdag ook een half uur in de wacht gezeten, helaas mocht dat ook niet baten. Bedankt voor de tip iig. Ik probeer ze maandag maar weer te bereiken.

Welkom op het forum mpop,

Volgens onze gegevens is je telefoonnummer succesvol over gezet op de Simyo simkaart. Helaas kan het voorkomen dat dit niet altijd vlekkeloos verloopt. Klopt het dat je nu inderdaad gebruik kan maken van je te behouden nummer op onze simkaart?

Via facebook de melding gekregen dat de nummerportering afgerond is. Ik heb mijn nummer weer. Jammer dat daar een weekend overheen heeft moeten gaan, maar toch bedankt.

Welkom op het forum Dio Vayne,

Ook jouw telefoonnummer is over gezet volgens onze gegevens. Ik zie dat je inderdaad contact hebt gehad via Facebook. Mocht iets nog niet naar wens zijn, vernemen we het graag.

Groetjes,

Alex

Reageer