.

Onjuist simkaartnummer

  • 12 November 2012
  • 15 reacties
  • 898 Bekeken

IK probeer al ruim 10 dagen Simyo Klantenservice te bereiken!! onmogelijke opdracht blijkt.

Verkeerde SIM kaart nummer door Simyo gegeven aan KPN waardoor mijn nummer nog steeds niet is overgzet.

Wie o wie kan ervoor zorgen dat ik geholpen word?

15 reacties

Badge
Gelukkig gaan ze hier binnen en dag reageren:D
Badge +6
IK probeer al ruim 10 dagen Simyo Klantenservice te bereiken!! onmogelijke opdracht blijkt.

Verkeerde SIM kaart nummer door Simyo gegeven aan KPN waardoor mijn nummer nog steeds niet is overgzet.

Wie o wie kan ervoor zorgen dat ik geholpen word?


Beste AHagoort,

Welkom op het forum!
Kan je mij een privé bericht sturen met het juiste simkaartnummer zodat wij een nieuw verzoek kunnen indienen.
dat wil ik zeker maar.......hoe verstuur ik een prive-bericht....?
Waarom reageert er niemand op mijn vragen???
Reputatie 5
Badge +10
Hoi AHagoort,

Je kunt een moderator een privé bericht sturen door op zijn/haar naam te klikken. Je ziet vervolgens vanzelf de mogelijkheid om een privé bericht te sturen. Je kunt het juiste simkaartnummer ook mailen naar [email]porteringen@simyo.nl[/email]

Waarom reageert er niemand op mijn vragen???

We proberen je vraag binnen 1 werkdag te beantwoorden. Ik zie dat je je vraag in dit topic hebt gesteld. Ik wil je daarom vragen ons niet in andere topics te attenderen op het feit dat je een vraag hebt gesteld. Op die manier wordt het forum erg onoverzichtelijk.

Groetjes,

Alex
IK probeer al ruim 10 dagen Simyo Klantenservice te bereiken!! onmogelijke opdracht blijkt.

Verkeerde SIM kaart nummer door Simyo gegeven aan KPN waardoor mijn nummer nog steeds niet is overgzet.

Wie o wie kan ervoor zorgen dat ik geholpen word?


Beste AHagoort,

Welkom op het forum!
Kan je mij een privé bericht sturen met het juiste simkaartnummer zodat wij een nieuw verzoek kunnen indienen.


Graag een reactie! Er zijn alweer 3dagen verstreken.
Badge +6
Beste AHagoort,

Ik heb geen privé bericht van je ontvangen heb je het juiste simkaartnummer verstuurd naar [email]porteringen@simyo.nl[/email]?
Beste AHagoort,

Ik heb geen privé bericht van je ontvangen heb je het juiste simkaartnummer verstuurd naar [email]porteringen@simyo.nl[/email]?


ik heb je vorige week een privebericht gestuurd. Zal het nu ook mailen naar [email]prteringen@simyo.nl[/email]. Kun je ervoor zorgen dat het zsm afgehandeld wordt? Ben al 3 weken uit de lucht.....
Badge +2
Beste AHagoort,

Wij adviseren je inderdaad ook een mailtje naar [email]porteringen@simyo.nl[/email] te sturen met het juiste simkaartnummer. Vermeld ook even je tijdelijk telefoonnummer hierbij. Wij zullen dan zo snel mogelijk een nieuwe aanvraag indienen.

Groetjes,

Arie
Beste AHagoort,

Wij adviseren je inderdaad ook een mailtje naar [email]porteringen@simyo.nl[/email] te sturen met het juiste simkaartnummer. Vermeld ook even je tijdelijk telefoonnummer hierbij. Wij zullen dan zo snel mogelijk een nieuwe aanvraag indienen.

Groetjes,

Arie


is gisteren al gebeurd! wanneer weet ik meer?

Annabelle
Reputatie 2
Badge +1
Hey AHagoort,

Wij hebben geen bericht ontvangen naar [email]porteringen@simyo.nl[/email]. Zou je mij jouw simkaartnummer in een privebericht toe kunnen sturen?
Hey AHagoort,

Wij hebben geen bericht ontvangen naar [email]porteringen@simyo.nl[/email]. Zou je mij jouw simkaartnummer in een privebericht toe kunnen sturen?

graag een bericht retour waarin jullie aangeven wanneer eindelijk alles is opgelost. Ben nu ruim 5 weken uit de lucht. Onacceptabel!
Reputatie 5
Badge +10
Hoi AHagoort,

Moderator Wayne heeft nog geen privé bericht ontvangen. Ook heb ik gezocht op het email adres (zoals bij ons geregistreerd), maar ik kan niets vinden. Kan je mij anders een privé bericht sturen met het simkaartnummer? Een privé bericht sturen kan door op mijn naam te klikken. Er verschijnt dan vanzelf een pop up met de mogelijkheid een bericht te sturen.

Groetjes,

Alex
Badge
Beste simyo,

Bij het activeren van en vervangende simkaart krijg ik de melding dat het simkaartnummer onjuist is. Kunt u mij helpen met de activatie?
Daarnaast zou ik willen kijken of ik oude contacten van een oude simkaart op mijn mobiel kan zetten. Is het mogelijk een pin/puk code te ontvangen van mijn oude simkaart van jullie?

Groetjes,
Wim
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Gwyliam,

Wat vervelend dat het niet lukte om je simkaart te activeren. Volgens mijn gegevens is je nieuwe simkaart gister wel juist geactiveerd. Hier heb je als het goed is een e-mail van ontvangen gister middag. Het verstrekken van huidige pin/puk codes is niet toegestaan, maar van simkaarten die niet meer werken gelukkig wel.

Ik heb hier net navraag over gedaan bij mijn collega van onze IT afdeling. Ze gaan hiernaar opzoek voor je. Zodra ik ze heb stuur ik ze via een privébericht 🙂.

Groetjes, Tiury

Reageer