.

Beantwoord

ongeldige simkaart nummer

  • 3 September 2013
  • 8 reacties
  • 938 Bekeken

Badge +1
Wou een nieuw abbo afsluiten van prepay naar simyo.
Simkaart nummer invullen liep ik op vast.
Er stond ergens op forum dat simkaart nummer uit 8 cijfers bestaat?
Op simkaart staat xxxx xxxx xxxx xMxx En het is ongeldige simkaart volgens simyo site.

unt jetzt?
icon

Beste antwoord door Alex 5 September 2013, 11:47

Bekijk originele reactie

8 reacties

Badge +6
Hoi meeuw,

Ik ben benieuwd of je bedoelt dat je een prepaid van Simyo wil omzetten naar een Sim Only?
Wanneer dit het geval is, wil ik je aanraden dit om te zetten via de stappen omschreven in dit topic.

Wanneer je een nummer over wil nemen van een prepaid van een andere provider, kan dit bestaan uit meer dan 8 cijfers, dit is namelijk verschillend per provider 🙂.
Badge +1
van andere provider naar simyo.

Zoals ik al aangeef met de xxxx jes, dat is een indicatie wat er op de simkaart staat. niet kusjes ofzo.
Dus er staan er totaal 15 nummers en 1 letter.
Graag vandaag oplossen !
Badge +1
DAt is dus het gevaar dat topic al te snel als beantwoord word bestempeld. Terwijl dat niet geval is.
Dan zie je niet meer welke werkelijk nog open staan welke niet.
Ik kan zelf ook niet veranderen. Laat de klant dit zelf oordelen !

Kan nog steeds geen abbo afsluiten. Heb met de klanten service gebeld. En ik moet voor de m weghalen en een andere nummers ervoor zetten. Ik vind het een raar verhaal....
Reputatie 5
Badge +10
Hoi meeuw,

Niet alle providers maken gebruik van hetzelfde aantal simkaartnummers. Een Simyo simkaart telt altijd 8 cijfers, maar als je een simkaart van een andere provider hebt, kan het inderdaad zijn dat de simkaart bijvoorbeeld 19 cijfers heeft. Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met het betreffende simkaartnummer en de service provider? Dan kan ik wel aangeven welke nummers je moet invoeren.

Ik zag je reactie over het markeren van de antwoorden in dit topic. Omdat het daar beter past, heb ik daar een reactie geplaatst. Het is overigens niet zo dat wanneer we zien dat een topic beantwoord is dat we er dan niet meer naar kijken. We gaan alle topics na en proberen nieuwe reacties binnen 1 werkdag te beantwoorden.

Groetjes,

Alex

Groetjes,

Alex
Badge +1
Nou het simyo avontuur is eindelijk te einde. na helpdesk gebeld te hebben, vage dingen. klanten service forum ook maar ongeveer antwoorden.
Geen internet, en dan nog een issue.
Hebben we nu volledig en correct een simyo abbo. yeah ! 
Reputatie 5
Badge +11
Nou het simyo avontuur is eindelijk te einde. na helpdesk gebeld te hebben, vage dingen. klanten service forum ook maar ongeveer antwoorden.
Geen internet, en dan nog een issue.
Hebben we nu volledig en correct een simyo abbo. yeah ! 


Wij zijn ook blij met je tweede abonnement bij Simyo! Dank je voor het vertrouwen 😃
Badge +1
Naja vertrouwen.... we gaan voor goedkoop. 
De rest laten we aan het lot over 😃
Badge +8
Naja vertrouwen.... we gaan voor goedkoop. 
De rest laten we aan het lot over :D


We gaan ons best doen, meeuw. Om het te winnen, dat vertrouwen ;)

Groetjes,
Charlene

Reageer