.

Vraag

Omzettijd van prepaid naar abonnement

  • 2 July 2012
  • 5 reacties
  • 314 Bekeken

Badge
Vanmorgen werd mijn nummer omgezet (met nummerbehoud). Hoe lang duurt de transfer? De simyo chip heeft nog steeds het tijdelijke nummer...

5 reacties

Badge
Je bent niet de einge. Ik heb hetzelfde: vandaag zou het nummer omgezet worden en nu (om 21:24 uur) nog het oude nummer.
De dag is nog niet om, maar ik vraag me af of het nog gaat lukken vandaag.
Badge
@Tooske Is helemaal in orde nu. vanaf een uur of negen vanavond denk ik.
Badge
Komt mij bekend voor ik heb hetzelfde zou vandaag 2 juli omgezet worden maar nog steeds niets ging van pre paid naar abonnement
Heb sim kaart met tijdelijk nr maar zou vandaag oude nr krijgen hoe laat? Oude kaart werkt nog steeds die hou ik maar tot ik wat hoor sms?
Aan het begin voldoende info maar nu is het stil
Badge
Werkt helaas nog steeds niet.......................
Reputatie 5
Badge +10
Komt mij bekend voor ik heb hetzelfde zou vandaag 2 juli omgezet worden maar nog steeds niets ging van pre paid naar abonnement
Heb sim kaart met tijdelijk nr maar zou vandaag oude nr krijgen hoe laat? Oude kaart werkt nog steeds die hou ik maar tot ik wat hoor sms?
Aan het begin voldoende info maar nu is het stil


Werkt helaas nog steeds niet.......................

Helaas hebben we eerder deze week problemen gehad met het overzetten van Simyo aansluitingen naar een andere Simyo aansluiting.

Beide telefoonnummers zouden inmiddels succesvol moeten zijn over gezet. Dit zie ik ook in het systeem terug. Kunnen jullie aangeven of dit inderdaad het geval is?

Groetjes,

Alex

Reageer