.

Beantwoord

Omzetten abonnement lukt niet

  • 16 February 2013
  • 7 reacties
  • 545 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Als ik mijn prepaid abonnement wil omzetten naar sim only, krijg ik steeds de melding : 
Error! Nummberbehoud nog niet afgerond.
Voor de duidelijkheid : ik heb al jaren een abonnement bij Simyo, dus ik kom niet van een andere provider.

Ik kom nu niet verder. wie kan mij helpen??
icon

Beste antwoord door Alex 18 February 2013, 17:02

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum IHJ,

Ik heb de technische dienst iets laten aanpassen. Je kunt nu wel de overstap naar een abonnement maken.

Kan je even laten weten of het is gelukt?

Groetjes,

Alex
Ik probeer mijn abonnement aante passen van ' Geregeld' maandbundel naar 100 maandbundel met hierbij 500 Mb maandbundel. Dit lukt me niet. Krijg dan melding dat ik aansluitkosten moet betalen....
Reputatie 2
Badge +1
Hey hennym68,

Indien je de melding krijgt dat je aansluitkosten dient te betalen bestel je een nieuw abonnement. Volgens onze gegevens is het jou inmiddels gelukt om jouw internetbundel te wijzigen. Zou je dit even kunnen bevestigen in een reactie op deze post?
Ja ,op de Ipad lukte het niet. Wel op laptop.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi hennym68,

Het klopt dat het mogelijk niet werkt op een mobiele iPhone of iPad. Dit wordt opgelost zodra de nieuwe website online staat.

Groetjes,

Alex
Hoe kan ik vannacht terwijl ik lag te slapen mijn hele internetbundel verbruikt hebben? Vorige maand had ik zelfs ruim over. Ik heb absoluut mijn telefoon niet gebruikt vannacht
Reputatie 5
Badge +10
Ho hennym68,

Ik heb je vraag een eigen topic gegeven, omdat het originele onderwerp nogal afwijkt van je nieuwe vraag. Ik heb in dat nieuwe topic ook een reactie geplaatst.

Groetjes,

Alex

Reageer