.

Vraag

Nummerportering per 23-07 i.p.v 05-07

  • 30 June 2012
  • 1 reactie
  • 254 Bekeken

Badge
Op 16-06 heb ik een aanvraag gedaan bij Simyo voor een abonnement met nummerportering. De aangevraagde porteerdatum is 05-07-2012. Begin deze week heb heb ik een sms van mij huidige provider gekregen dat de portering gepland staat voor 23-07. Ik vind dat vreemd omdat de aangevraagde datum 05-07-2012 is. Heb hier reeds contact over gehad met Vodafone en zij geven aan dat de portering pas op 25-06 is aangevraagd bij Vodafone (9 dagen later).

Heb jullie klantenservice reeds gemaild met dezelfde vraag maar heb tot op heden geen antwoord gehad. Ik zou toch grag zien dat mijn nummer op 05-07-2012 geporteerd gaat worden en niet per 23-07!
Voor meer info zie ticket: 92874

Hoop dat jullie dit naar tevredenheid gaan oplossen.

1 reactie

Reputatie 2
Badge +4
Beste Abrands,

Welkom op het Simyo forum!
Als je een aanvraag voor nummerbehoud bij Simyo indient wordt deze doorgestuurd naar je provider op de datum dat je Simyo simkaart wordt verzonden. Je dient hierbij rekening te houden dat er een opzegtermijn van 1 maand wordt gehanteerd, een aanvraag voor nummerbehoud is immers ook direct een opzegging. Het verzoek is op 25 juni verwerkt door je huidige provider, met inachtneming van de opzegtermijn van 1 maand, mogen we je nummer pas op 25 juli overnemen. Het is helaas niet mogelijk om de datum te vervroegen. Je zult gebruik kunnen maken van je Vodafone aansluiting tot 25 juli, pas hierna dien je de Simyo simkaart in gebruik te nemen. Je Simyo abonnement zal ook pas ingaan als nummerbehoud heeft plaatsgevonden.

Groetjes,

Manisha

Reageer