.

Beantwoord

Nummerbehoud werkt niet, ben nog niet bereikbaar

  • 4 November 2013
  • 6 reacties
  • 7850 Bekeken

Badge
Beste lezer,

Mijn sim only van simyo zou vandaag 04-11-2013 in zijn gegaan net als mijn nummerbehoud. Nu werkt mijn nummerbehoud niet. Als ik bel, bel ik met mijn tijdelijke nummer van simyo. Bel ik mijn eigen nummer dan krijg ik meteen de voicemail. Ik log wel met mijn eigen nummer in bij mijn simyo. En had gisteren nog een mail gekregen dat mijn nummer vandaag zou worden overgezet. Wat is hier verkeerd gedaan?

Ik wil graag vandaag nog bereikbaar zijn op mijn eigen nummer.

Graag een reactie.


Met vriendelijke groet,
Dennis Steltenpool
icon

Beste antwoord door Ernst 5 November 2013, 12:33

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hey Dennis Steltenpool,

Nummerbehoud is niet een operatie waar even een schakelaartje over gaat waarna het werkt. Op de dag van nummerbehoud ben je slecht bereikbaar, omdat het nummer dan wordt omgezet. Uiterlijk om 18:00 uur moet het werken. Tot dan ben je helaas mogelijk slecht bereikbaar.
Badge
Hey Dennis Steltenpool,

Nummerbehoud is niet een operatie waar even een schakelaartje over gaat waarna het werkt. Op de dag van nummerbehoud ben je slecht bereikbaar, omdat het nummer dan wordt omgezet. Uiterlijk om 18:00 uur moet het werken. Tot dan ben je helaas mogelijk slecht bereikbaar.



Okee, dat is vrij duidelijk.
Dus wat jullie ''tijdelijk niet bereikbaar'' noemen is eigenlijk de halve dag?
Vind eigenlijk dat jullie dat wel iets duidelijker hadden mogen aangeven.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Dennis Steltenpool, welkom op het forum!

Zoals Groentjuh je al aangeeft, het proces van nummerbehoud kán een hele werkdag in beslag nemen. Als je oude simkaart al is uitgeschakeld door je oude provider en je nummer bij ons nog niet actief is, ben je feitelijk niet bereikbaar. Aangezien dit niet definitief is, ben je tijdelijk niet bereikbaar.
In je gegevens zie ik dat het eerste verbruik met je Simyo simkaart van 07.58 's morgens is (data) en het eerste gesprek is van 11.03 uur.

Het lijkt er op dat het tijdelijk niet bereikbaar zijn, erg tijdelijk is geweest.
nummerbehoudactiveren
nummerbehoudactiveren
06xxxxxxxx
Reputatie 2
Badge +6
Hoi LP46,

Welkom op het forum :)

Uit je reactie kan ik alleen maar aannemen dat je een aanvraag voor nummerbehoud wilt indienen? Als ik naar je gegevens kijk, zie ik nergens staan dat je een aanvraag hebt ingediend. Je hebt nu een nieuw telefoonnummer van Simyo gekregen en je abonnement is al ingegaan op 22-06-2014. Ik heb je telefoonnummer in je bericht trouwens afgeschermd om je privacy te bewaken.

Het is mogelijk om nummerbehoud aan te vragen op een lopend contract. Ga hiervoor naar Mijn Simyo => Mijn Instellingen & Simkaart en klik op de link: aanvragen nummerbehoud. Vervolgens kan je alle gegevens invullen en zullen wij een aanvraag indienen bij de huidige provider. Meer informatie over nummerbehoud vind je in ons Nummerbehoud Subforum.

Mocht je nog andere vragen hebben dan help ik je uiteraard graag verder!

Reageer