.

Beantwoord

nummerbehoud,waar gaat het verkeerd ?

  • 1 December 2012
  • 4 reacties
  • 172 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Goedemorgen,

ik heb op 23 november een prepaid pakket aangevraagd en ik dacht ook nummerbehoud....tenminste zo is de aanvraag ontvangen.
Ondertussen heb ik mijn simyo abonnement beeindigd en deze stopt op 1 december....
De aanvraag van 23 november is afgewezen omdat het via het verkeerde portal is gegaan...oke regels zijn regels dus ik vraag opnieuw nummerbehoud aan en deze word wederom in goede staat ontvangen.
Op 28 november krijg ik bericht dat per 02-01-2012 mijn nummer zal worden overgezet.
Ik schrik me te pletter...........dus meer dan een maand geenbereik op je eigen nummer !
Ik heb inmiddels ruim anderhalf uur aan de lijn gehangen afgelopen week zonder ook maar iemand te spreken,een 2 tal mailtje gestuurd met de volgende kenmerken 300121 & 301866 waarbij de 2de support ticket eigenlijk onbedoeld was waarvoor excuses ;  

Moet het nummer overzetten nu echt een hele maand duren of zijn er op zeer korte termijn andere mogelijkheden zodat ik in ieder geval bereikbaar ben om mijn vertrouwde simyo nummer ??
icon

Beste antwoord door Alex 5 December 2012, 17:24

Bekijk originele reactie

4 reacties

kleine aanpassing,

ingangsdatum van 02-01-2012 moet zijn 02-01-2013
Reputatie 5
Badge +10
Hoi davla,

Je telefoonnummer is technisch gezien op 3/12/12 over gezet. Mocht het niet werken dan verneem ik het graag. Excuses voor de verwarrende berichtgeving.

Groetjes,

Alex
Alex,

Bedankt voor je reactie...het werkt gelukkig weer op mijn vertrouwde nummer..........kreeg alleen net weer een mailtje dat ze weer gaan overzetten......
net nu het weer werkt,kun je ALSJEBLIEFT zorgen dat het blijft zoals het nu is ??

Anders ben ik weer niet bereikbaar.

Herry
Reputatie 2
Badge +1
Hey davla,

Het laatste mailtje mag je als niet verzonden beschouwen. Alles blijft zoals het nu is. Excuses voor de verwarrende communicatie.

Reageer