.

Beantwoord

nummerbehoud verzoek afgewezen

  • 27 August 2020
  • 6 reacties
  • 378 Bekeken

Online had ik een pre-paid kaart besteld van 7,50 met nummer behoud. Nou blijkt dat ik het oude nummer niet meer terug kan krijgen.

Het verzoek is dus afgewezen.

Ik wil best dat het tijdelijk nummer dat ik kreeg het definitieve nummer wordt.

Wat nu Simyo, kunnen jullie dat regelen en hoe snel svp?

Alvast bedankt.

Mvg

Wim.

icon

Beste antwoord door Groentjuh 27 August 2020, 23:55

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

In dit topic (wat kennelijk verouderd is, maar nog prima van toepassing is in dit geval) staan alle veel voorkomende redenen voor afwijzing van nummerbehoud. Onder de reden “Nummer is afgesloten” staat het volgende:

Nummer is afgesloten

Als je telefoonnummer is afgesloten bij de huidige provider, dan kunnen wij dat nummer niet meer overnemen. Het nummer bestaat niet meer. De enige optie die over blijft, is om de aanvraag te annuleren en het (tijdelijke) nummer van Simyo als eigen, nieuwe nummer te gaan gebruiken. Geef dat wel eerst aan ons door, want als je gaat bellen zonder dit te annuleren betaal je het buitenbundeltarief. Je kunt hiervoor een topic aanmaken, een bericht sturen via Facebook of Twitter, mailen of bellen

Indien u dus uw tijdelijk nummer wilt behouden, dient u in dit topic, een bericht via Facebook, een bericht via Twitter, via email of telefonisch aan te geven dat u Nummerbehoud wilt annuleren. Zodra u dat doet, wordt uw tijdelijke nummer uw permanente nummer.

Het stuk over buitenbundeltarief is alleen van toepassing op Sim-Only aansluitingen. Dus je kunt nu eigenlijk al beginnen met het doorgeven en gebruiken van je nieuwe nummer!

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Wim1956,

 

Wat Groentjuh aangeeft klopt inderdaad! Als je in de tussentijd nog geen contact hebt opgenomen kan je mij ook een privébericht sturen met jouw te behouden nummer, tijdelijke nummer en adresgegevens. Ik help je graag verder!

 

Thanks Groentjuh!

 

Groetjes,

Daisy

Hoi Wim1956,

 

Wat Groentjuh aangeeft klopt inderdaad! Als je in de tussentijd nog geen contact hebt opgenomen kan je mij ook een privébericht sturen met jouw te behouden nummer, tijdelijke nummer en adresgegevens. Ik help je graag verder!

 

Thanks Groentjuh!

 

Groetjes,

Daisy

Hoi Daisy,

Hierbij het privébericht waarmee ik vraag om het tijdelijke telefoonnummer als definitieve in te stellen en het eerdere verzoek om nummerbehoud dus te annuleren.

 

Kun je even laten weten of dit bericht goed is aangekomen en wanneer het nummer definitief is svp?

 

Alvast bedankt !

Groeten,

 

Wim.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Wim1956,

 

Wat Groentjuh aangeeft klopt inderdaad! Als je in de tussentijd nog geen contact hebt opgenomen kan je mij ook een privébericht sturen met jouw te behouden nummer, tijdelijke nummer en adresgegevens. Ik help je graag verder!

 

Thanks Groentjuh!

 

Groetjes,

Daisy

Hoi Daisy,

Hierbij het privébericht waarmee ik vraag om het tijdelijke telefoonnummer als definitieve in te stellen en het eerdere verzoek om nummerbehoud dus te annuleren.

 

Kun je even laten weten of dit bericht goed is aangekomen en wanneer het nummer definitief is svp?

 

Alvast bedankt !

Groeten,

 

Wim.


Een privébericht naar Daisy stuur je door op deze link te klikken en daar je bericht te sturen. Jouw bericht is een normaal bericht en bevat gelukkig geen privégegevens, anders hadden die in jouw bericht gestaan, dat voor iedereen zichtbaar zou zijn geweest.

@Daisy, je bent je privébericht link vergeten! Foei! :rage:

Bedankt Groentjuh !!

 

grt.

Wim.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Wim,

 

Ik heb je berichtje ontvangen en je verzoek geannuleerd!

 

Groetjes en fijn weekend!

Reageer