Hallo,
Sinds gisteren is mijn abbonement bij Simyo ingegaan. Ik kwam er vannochtend achter dat het nummerbehoud niet goed is gegaan. Ik bel nu met het standaard nummer dat op het simkaartje staat. Is dit een fout in het systeem of moet ik nog even geduld hebben met mijn nieuwe nummer?
Alvast bedankt 🙂
Welkom op het forum ijanerik,
Volgens onze gegevens is je abonnement nog niet ingegaan, omdat je gebruik maakt van nummerbehoud. We hebben contact gehad met onze nummerbehoud afdeling. Je telefoonnummer wordt op 20/7/12 overgezet. Per die datum gaat ook je abonnement in.
Groetjes,
Alex
Volgens onze gegevens is je abonnement nog niet ingegaan, omdat je gebruik maakt van nummerbehoud. We hebben contact gehad met onze nummerbehoud afdeling. Je telefoonnummer wordt op 20/7/12 overgezet. Per die datum gaat ook je abonnement in.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.