Beste antwoord door Arie
Bekijk originele reactieNummerbehoud van Simyo prepaid naar abonnement
Ik heb voor mijn dochter een abonnement besteld. Zij heeft nu een prepaidkaart van Simyo. Volgens de klantenservice was het geen probleem om dit prepaidnummer te behouden. Alleen nu ik het nummerbehoudformulier invul krijg ik de volgende foutmelding: "Bij het veld 'Nummer dat je wilt behouden', heb je een Simyo nummer opgegeven. Je moet hier het nummer opgeven wat je wilt meenemen van je huidige service provider". Maar het lijkt mij logisch dat ik een Simyonummer opgeef. Wat gaat er fout en nog belangrijker hoe lossen we dit op?
+2
Hi FrankB,
Mocht je bij het aanvragen van nummerbehoud een foutmelding krijgen, dan
raden wij je aan om het laatste cijfer te wijzigen in een fictief nummer en
als provider KPN te selecteren. Vervolgens kan je een e-mail sturen naar
[email]porteringen@simyo.nl[/email] met de juiste gegevens. Onze excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Arie
Mocht je bij het aanvragen van nummerbehoud een foutmelding krijgen, dan
raden wij je aan om het laatste cijfer te wijzigen in een fictief nummer en
als provider KPN te selecteren. Vervolgens kan je een e-mail sturen naar
[email]porteringen@simyo.nl[/email] met de juiste gegevens. Onze excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Arie
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.