.

Beantwoord

Nummerbehoud van Simyo naar andere provider

  • 17 July 2012
  • 7 reacties
  • 707 Bekeken

Badge
Ik heb pas geleden een abonnement afgesloten bij vodafone.
Ik ben nu nog klant bij jullie, maar wil dus graag overstappen naar vodafone, niet omdat ik niet tevreden was bij jullie (integendeel)
maar ik wil graag een nieuwe telefoon met internet enz.
Nu was mijn vraag dus eigenlijk, hoe lang duurt het tot jullie goedkeuring geven voor mijn nummerbehoud?
Ik hoop zo snel mogelijk want ik zit nu zonder telefoon.

Groetjes Nicole
icon

Beste antwoord door Alex 18 July 2012, 09:30

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Nicole,

Goed om te horen dat je tevreden was, maar een toestel is natuurlijk niet onbelangrijk. Zodra er een nummerbehoud aanvraag is ingediend, duurt het maximaal een week voordat we antwoord geven op het verzoek van je vorige provider.

Groetjes,

Alex
Hallo , ik heb een vraagje.
ik een abonnement afgesloten bij KPN , ivm dat mijn telefoon smsjes verstuurd naar de vs ivm imessage via deze provider.
ik heb daarvoor nummer behoud aangevragen en bij kpn aangegeven dat per 1 September mijn contract hier beeindigd.
Kan ik er dan vanuit gaan dat dan per 1 September mijn nummer word overgzet. ( Ik ben anders bang dat ik dadelijk ineens dubbele kosten heb als ze het eerder doen) .

Groetjes ilonka
Badge +6
Beste Ilonka,

Welkom op het forum!
Ik heb het voor je nagekeken. Er is nog geen verzoek ontvangen van de KPN dat zij je telefoonnummer willen overnemen.
1 september is een zaterdag. In het weekend worden er geen porteringen uitgevoerd.
Beste Ilonka,

Welkom op het forum!
Ik heb het voor je nagekeken. Er is nog geen verzoek ontvangen van de KPN dat zij je telefoonnummer willen overnemen.
1 september is een zaterdag. In het weekend worden er geen porteringen uitgevoerd.


Hoi ,
Het was vorige keer fout gegaan vandaar dat er toen niks te vinden was.
Nu heb ik wel een brief gehad dat op 3 September mijn nummer word overgezet, omdat 1 september op een zaterdag valt.
Hoe zit het dan met de kosten van die maand , want ik hoop niet dat ik dan ook heel de maand september bij julie moet betalen omdat het pas de 3e word overgezet.

MVG Ilonka
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Ilonka,

Je Simyo abonnement gaat in op het moment dat je telefoonnummer is over gezet. Als je telefoonnummer op 3 september wordt over gezet, zal je factuur berekend worden vanaf 3/9 - 30/9

Groetjes,

Alex
Hoi Alex,
Ik ga juist weg bij simyo omdat mijn telefoon smsjes verstuurd ivm imessenge en facetalk,

Dus ik bedoelde dat bij kpn op 3 september dan mijn nummer word overgezet naar kpn.

Dus hoe het dan zit met de kosten bij julie voor die maand omdat op 1 september de nieuwe bundel begind zeg maar, ik zit dan namelijk van 1 t/m 3 september nog bij simyo en vanaf 3 september zit ikbij KPN.
Dus ik hoop dan niet dat ik heel september ook moet gaan betalen bij julie.

groetjes ilonka
Reputatie 5
Badge +10
Hoi ilonka,

Zolang de aanvraag minimaal een maand van te voren is ingedien (je houd je dan aan het opzegtermijn van 1 maand) zullen niet de volledige kosten van september in rekening worden gebracht.

Groetjes,

Alex

Reageer