.

Beantwoord

Nummerbehoud terwijl abonnement al opgezegd is


  • Startend Simyaan
  • 4 reacties
Hallo,

Ik heb momenteel een zakelijk abonnement bij kpn dat per 20 juli opgezegd is. Mijn aanvraag voor nummerbehoud is geaccepteerd en het nummer kan per 23 september overgezet worden. Waarom kan dit niet eerder? Dit betekent dat ik dit nummer dus twee maanden niet kan gebruiken!
icon

Beste antwoord door Charlene 3 July 2013, 16:36

Bekijk originele reactie

14 reacties

Badge +1
Dan moet je bij KPN zijn die geven je nummer niet vrij, zelf ook alles opgezegd bij simyo dit weekend en me nummer gaat as maandag al over terwijl me Abbo tot einde maand doorloopt dus aan simyo ligt het niet
Even KPN aanspreken
Badge +8
Hallo,

Ik heb momenteel een zakelijk abonnement bij kpn dat per 20 juli opgezegd is. Mijn aanvraag voor nummerbehoud is geaccepteerd en het nummer kan per 23 september overgezet worden. Waarom kan dit niet eerder? Dit betekent dat ik dit nummer dus twee maanden niet kan gebruiken!


Hoi mdi,

Je contract is al opgezegd en de laatste dag is 20 juli? Of is 20 juli de einddatum van je contract?
Voor een zakelijk abonnement staat vaak een opzegtermijn van 3 maanden, maar als je echt hebt opgezegd dan kunnen we proberen om een nieuw verzoek te doen bij KPN met de opmerking dat de aansluiting is opgezegd.

Laat je het even weten? Dan maak ik dat voor je in orde.
Dit is dan wel weer een verzoek, dus moeten we wachten op antwoord van KPN, en na antwoord wordt dat bij jou weer bevestigd.

Groetjes,
Charlene
Badge +8
Dan moet je bij KPN zijn die geven je nummer niet vrij, zelf ook alles opgezegd bij simyo dit weekend en me nummer gaat as maandag al over terwijl me Abbo tot einde maand doorloopt dus aan simyo ligt het niet
Even KPN aanspreken


Hoi erickiel,

Aanstaande maandag al?
We zullen je missen.. :(

groetjes,
Charlene
Badge +1
Eigenlijk is het van de gekke dat je afhankelijk bent van je vorige provider met nummerbehoud, persoonlijk vind ik dat een nummer je eigendom moet worden en dat je zelf kan beslissen wanneer overgaat (tenzij je wanbetaler bent) de meeste providers doen het goed, zelf ga ik ook over naar een andere provider en me nummer word netjes op de door mij aangegeven datum overgezet naar mijn nieuwe provider, daar complimenten voor simyo terwijl ik tot einde maand nog een abonnement heb bij simyo, waren alle providers maar zo...
Hallo Charlene,

Dit is wat ik te horen kreeg: " De nummers die al contractsvrij waren worden opgeheven met een opzegtermijn van 3 maanden en de overige aansluitingen per einde contract." het contract van mijn nummer loopt 20 juli af. 
Het zou mooi zijn als je een nieuw verzoek kunt doen.

@erickiel, ja  een nummer dat van jezelf is zou een mooie oplossing zijn

Bedankt.
Badge +6
Eigenlijk is het van de gekke dat je afhankelijk bent van je vorige provider met nummerbehoud, persoonlijk vind ik dat een nummer je eigendom moet worden en dat je zelf kan beslissen wanneer overgaat (tenzij je wanbetaler bent) de meeste providers doen het goed, zelf ga ik ook over naar een andere provider en me nummer word netjes op de door mij aangegeven datum overgezet naar mijn nieuwe provider, daar complimenten voor simyo terwijl ik tot einde maand nog een abonnement heb bij simyo, waren alle providers maar zo...

Hoi Erickiel,

Daar heb je gelijk in dat je zelf moeten beschikken over je telefoonnummer. Er zal vast een reden zijn dat het zo is dat je geen eigenaar bent van je telefoonnummer. Jammer dat je weg gaat!! 😞
Badge +6
Hallo Charlene,

Dit is wat ik te horen kreeg: " De nummers die al contractsvrij waren worden opgeheven met een opzegtermijn van 3 maanden en de overige aansluitingen per einde contract." het contract van mijn nummer loopt 20 juli af. 
Het zou mooi zijn als je een nieuw verzoek kunt doen.

@erickiel, ja  een nummer dat van jezelf is zou een mooie oplossing zijn

Bedankt.


Hoi MDI,

Er is een is verzoek ingediend voor 19 juli gezien 20 juli op een zaterdag valt. Echter dit verzoek is afgewezen eerst volgende datum dat wij je telefoonnummer mogen overnemen is op 20 juli. Ik raad je aan als je eerder mag overstappen contact op te nemen met je huidige provider.

@ Erickiel bedankt voor het meedenken.
Hallo Charlene,

Dit is wat ik te horen kreeg: " De nummers die al contractsvrij waren worden opgeheven met een opzegtermijn van 3 maanden en de overige aansluitingen per einde contract." het contract van mijn nummer loopt 20 juli af. 
Het zou mooi zijn als je een nieuw verzoek kunt doen.

@erickiel, ja  een nummer dat van jezelf is zou een mooie oplossing zijn

Bedankt.


Hoi MDI,

Er is een is verzoek ingediend voor 19 juli gezien 20 juli op een zaterdag valt. Echter dit verzoek is afgewezen eerst volgende datum dat wij je telefoonnummer mogen overnemen is op 20 juli. Ik raad je aan als je eerder mag overstappen contact op te nemen met je huidige provider.

@ Erickiel bedankt voor het meedenken.


Kan het nummer dan wel overgenomen worden op 22 juli? Dan ben ik maar max. twee dagen niet bereikbaar en dat is wel te overzien.
Badge +1
@charlene en Natascha

Vind het zelf ook wel jammer maar sinds ik een iPhone heb kom ik gewoon niet uit met me internetbundel, moest al heel erg op mijn belgedrag letten had van alles de hoogste, dus 1250 belmin. En 1500 mb internet laatste heb ik in een week verstookt, bij mijn voldeden aanbieder betaal ik minder en is alles onbeperkt, en moet dan gewoon aan me centen denken, heb het forum altijd leuk gevonden ook jullie als moderators zijn top, overmorgen gaat mijn nummer over de andere twee abonnementen zijn al over, die dan wel zonder nummerbehoud
Ben dan ook zeker niet ontevreden over simyo maar vind het altijd prettig om alles onder een provider te hebben
Hallo Charlene, Natascha,

IKan het nummer dan wel overgenomen worden op 22 juli? Dan ben ik maar max. twee dagen niet bereikbaar en dat is wel te overzien. 
Badge +6
@charlene en Natascha

Vind het zelf ook wel jammer maar sinds ik een iPhone heb kom ik gewoon niet uit met me internetbundel, moest al heel erg op mijn belgedrag letten had van alles de hoogste, dus 1250 belmin. En 1500 mb internet laatste heb ik in een week verstookt, bij mijn voldeden aanbieder betaal ik minder en is alles onbeperkt, en moet dan gewoon aan me centen denken, heb het forum altijd leuk gevonden ook jullie als moderators zijn top, overmorgen gaat mijn nummer over de andere twee abonnementen zijn al over, die dan wel zonder nummerbehoud
Ben dan ook zeker niet ontevreden over simyo maar vind het altijd prettig om alles onder een provider te hebben


Hoi Erickiel,

Iedereen moet op de kleintjes letten. Ik ga ook overstappen om te besparen. Laat je af en toe nog wel wat van je horen via twitter? 🙂
Badge +6
Hallo Charlene, Natascha,

IKan het nummer dan wel overgenomen worden op 22 juli? Dan ben ik maar max. twee dagen niet bereikbaar en dat is wel te overzien. 


Hoi Mdi,

Weet je zeker dat je mag overstappen op 22 juli? Je huidige provider geeft duidelijk aan dat je nog een contract hebt en dat de eerstvolgende datum: 23-9-2013 dat je mag overstappen naar Simyo.
Hoi Natascha,

Heb net kpn gebeld. Het contract is per 20 juli opgezegd, maar het nummer niet. En dat duurt bij een zakelijk abonnement dus drie maanden. Helaas.
Ik heb de nummerportering geannuleerd, ga het tijdelijke nummer nu gebruiken.  Heb ik ook net telefonisch geregeld.

Bedankt,

Michel
Badge +8
Hoi Natascha,

Heb net kpn gebeld. Het contract is per 20 juli opgezegd, maar het nummer niet. En dat duurt bij een zakelijk abonnement dus drie maanden. Helaas.
Ik heb de nummerportering geannuleerd, ga het tijdelijke nummer nu gebruiken.  Heb ik ook net telefonisch geregeld.

Bedankt,

Michel


Hoi Mdi,

Ik zie het, je bundel is ingegaan met je tijdelijke nummer. Veel plezier ermee:)
Houd je er wel rekening mee dat je je eerste bundels naar rato krijgt? Dat wil zeggen: begin je halverwege de maand dan krijg je een halve bundel en betaal je ook de helft. Voor deze maand heb jij nog 212 minuten gekregen.

Groetjes,
Charlene

Reageer