.

Beantwoord

Nummerbehoud probleem van delight mobile. Welke provider moet ik kiezen?

  • 3 October 2015
  • 4 reacties
  • 569 Bekeken

Ik heb net een simyo sim-kaart binnen gekregen en wil mijn nummer van delight mobile behouden.
Echter staat deze provider niet tussen de mogelijkheden bij nummerbehoud.
Ook weet ik mijn simkaart nummer niet helemaal zeker.
Kan ik hier geholpen mee worden?
icon

Beste antwoord door Tiury 6 October 2015, 09:18

Bekijk originele reactie

4 reacties

voor de duidelijkheid, het simkaart nummer weet ik wel, het is echter 19 cijfers lang, dit is volgens mij te lang
Reputatie 6
Badge +10
Hoi freekroes, welkom op het Simyo forum 🙂.

Wat leuk dat je een nieuwe simkaart hebt ontvangen en naar Simyo overstapt 🙂. Ik heb gezocht naar informatie en ik zie dat er toch erg weinig bekend is bij ons over Delight Mobile. Gelukkig heb je gereageerd op de e-mail vanuit onze nummerbehoud afdeling. Zij hebben meteen een nieuwe verzoek voor je gedaan. Wij krijgen binnen enkele dagen reactie van Delight Mobile of we het nummer mogen overnemen. Wij brengen jou daar natuurlijk meteen van op de hoogte.

Groetjes, Tiury
Op bovenstaande antwoord van Tiury heb ik geen vervolg gezien. Ik denk er zelf ook over om over te stappen van Delight Mobile naar Simyo.
Kunnen jullie me vertellen of dit mogelijk is en wat ik moet doen?
Bij voorbaat dank.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Paul K,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat leuk dat je wilt overstappen naar Simyo! 🙂 Het is absoluut mogelijk om dit te doen. Wanneer je je Simyo-aansluiting aanvraagt voer je in welke bundels (of welk prepaid-pakket) je wilt hebben. Vervolgens klik je door naar stap 2: Nummerbehoud. Hier voer je normaliter de gegevens in van je huidige provider. In dit geval kies je 'Hi of KPN' en voer je '1234678' in als simkaartnummer. Je gebruikt wel gewoon het juiste telefoonnummer. Dan maak je je bestelling af zoals je normaal ook zou doen!

Omdat je dit dan gedaan hebt, weten wij dat we de aanvraag handmatig dienen te behandelen. Het is dan nog de bedoeling dat jij een e-mail stuurt naar nummerbehoud@simyo.nl. In deze e-mail laat je ons dan weten wat je telefoonnummer is, en zeg je dat je van Delight Mobile komt, maar dat die niet in de lijst met opties staat. Mijn collega's van de afdeling Nummerbehoud dienen vervolgens het verzoek voor je in!

Laat je het weten als je hier vragen over hebt?

Groetjes,
Jihane

Reageer