.

Beantwoord

Nummerbehoud: portering niet toegestaan - tickernummer: #476746.

  • 6 June 2013
  • 5 reacties
  • 385 Bekeken

Beste simyo,

Hoezo kan ik de nummer 06* niet behouden? Ik had nog telefonisch contact opgenomen met jullie klantenservice en volgens jullie collega kon het wel behouden worden. Sterker nog, Simyo heeft de recht om de beeindigde nummer nog een maand te behouden. Volgens een collega van jullie kan ik me nummer behouden, bij een nieuwe aanvraag via simyo.

Echter geven jullie het volgende reden aan:

Je vorige provider heeft aangegeven dat we je huidige mobiele nummer 06* op dit moment niet kunnen overzetten naar je Simyo simkaart. De reden opgegeven door je vorige provider is: Portering niet toegestaan. 

Jullie waren mijn vorige provider...

Gr

Han
icon

Beste antwoord door Alex 7 June 2013, 13:44

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Han Li,

Ik zie dat de nummerbehoud afdeling je portering inmiddels heeft goedgekeurd. Je hebt hierover contact gehad met één van onze medewerkers. Je telefoonnummer zal per 10/6/13 worden over gezet. Hier heb je inmiddels ook een email over ontvangen. Is het voor jou nu ook opgelost?

Ik heb het telefoonnummer uit je reactie verwijderd, omdat dit privacy gevoelig is.

Groetjes,

Alex
Hallo,
Ben een geregistreerde klant onder nummer 06xxxxxxxx ,nu wil ik intern overgezet worden met behoud van mijn nummer naar een abonnement bellen & internet.Mijn vraag is of ik dit nu goed gedaan heb?
Inafwachting,
met vriendelijke groet,
CornelisPv
Reputatie 7
Badge +9
Als je van prepaid naar een abonnement wil overschakelen, dan kan je dat via mijn simyo doen. Helaas heb ik geen prepaid, dus wat precies de stappen zijn weet ik niet.
Als je van prepaid naar een abonnement wil overschakelen, dan kan je dat via mijn simyo doen. Helaas heb ik geen prepaid, dus wat precies de stappen zijn weet ik niet.

Wat is het verschil prepaid en sim only? Ben niet zo goed thuis met dit soort kreten.
Wat voor mij simpel is is voor u niet te zien?
Als gezegd ik ben klant bij Symio onder nummer 06xxxxxxxx ,dit nummer wil ik behouden en een prepaid abonnement bellen.!!!! Laat het internet dan maar achterwegen (voorlopig)
Ik heb afgelopen dinsdag een voorlopig telefoon nummer met een simkaart ontvangen,na een telefonisch onderhoud met een collega van u,werd mij aangeraden deze simkaart niet te activeren en af te wachten op bericht nummerbehoud! Omdat reaktie uit bleef heb ik op de site gezocht of er iets fout gegaan was en heb ik alsnog verzocht om mijn huidige sim only om te zetten in prepaid
Met vriendelijke groet,
CornelisPv
Badge +8
Hallo,
Ben een geregistreerde klant onder nummer 06xxxxxxxx ,nu wil ik intern overgezet worden met behoud van mijn nummer naar een abonnement bellen & internet.Mijn vraag is of ik dit nu goed gedaan heb?
Inafwachting,
met vriendelijke groet,
CornelisPv


Wat is het verschil prepaid en sim only? Ben niet zo goed thuis met dit soort kreten.
Wat voor mij simpel is is voor u niet te zien?
Als gezegd ik ben klant bij Symio onder nummer 06xxxxxxxx ,dit nummer wil ik behouden en een prepaid abonnement bellen.!!!! Laat het internet dan maar achterwegen (voorlopig)
Ik heb afgelopen dinsdag een voorlopig telefoon nummer met een simkaart ontvangen,na een telefonisch onderhoud met een collega van u,werd mij aangeraden deze simkaart niet te activeren en af te wachten op bericht nummerbehoud! Omdat reaktie uit bleef heb ik op de site gezocht of er iets fout gegaan was en heb ik alsnog verzocht om mijn huidige sim only om te zetten in prepaid
Met vriendelijke groet,
CornelisPv


Hoi CornelisPv,

Welkom op het forum :)

Groentjuh is ook een klant, net als jij, die hier op het forum andere klanten vooruit helpt. Hij kan echter niet in de systemen kijken, dus kon niet voor je nagaan of de overstap nu goed verlopen is.
Ik kan dat wel, en ik zie dat je abonnement gisteren is ingegaan op de simkaart die je al had. De nieuw bestelde simkaart kun je inderdaad terugsturen naar:

Simyo Klantenservice
Postbus 58800
1040JA Amsterdam

Die is nog niet geactiveerd, dus met het terugsturen wordt die bestelling geannuleerd.

Prepaid is de vorm die je eerst had, waarbij je contractvrij opwaardeert. Sim only is de term die wij gebruiken voor een abonnement, waarbij we de abonnementskosten incasseren en je een factuur krijgt.

Heb ik hiermee je vragen beantwoord?

Groetjes,
Charlene

Reageer