.

Beantwoord

Nummerbehoud per 30/08 simkaart niet meer in gebruik?

  • 30 August 2021
  • 4 reacties
  • 154 Bekeken

Hallo.
Vandaag 30.08 zou ik met mijn KPN nr naar Simyo overstappen. Mijn tijdelijke Simyo nr. zou hierbij vervallen. 
Mijn KPN Simkaart werkt niet meer sinds 09:30 uur vanmorgen en mijn KPN nummer deed het op Simyo simkaart. Alleen sinds 19 uur heb ik het gemerkt dat mijn Simoyo simkaart de melding geeft “registratie mislukt” .. heel vreemd is dit. Ik snap er niets van . De klantenservice is niet te bereiken en ik ben bang dat ik mijn KPN nummer dus nu kwijt ben incl het beltegoed wat op mijn Simyo simkaart stond. 
Volgens KPN klantenservice is mijn telefoonnummer naar Simyo overgezet, maar hier merk ik dus totaal niks van. Graag hulp hiervoor met een passende oplossing.

In afwachting van een reactie.

icon

Beste antwoord door Bas 31 August 2021, 11:51

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hoi m.s.18,

Welkom op ons forum!

Wat vervelend dat bij jou het overzetten van je nummer niet goed is gegaan! Ik heb het even nagevraagd en er is op dit moment inderdaad een storing. We werken hard aan een oplossing en hopen dat het vandaag wordt opgelost!

Heb je hier nog vragen over? Reageer dan even op dit bericht. 

Groetjes,
Bas

Hallo Bas , 
Bedankt voor het antwoord. 
Ik heb inderdaad vernomen van een storing , maar daarbij zou mijn tijdelijke nummer moeten werken.
Helaas is die simkaart niet actief en geeft mijn telefoon aan “Registratie simkaart mislukt “ 

Met de klantenservice kom ik er niet uit. Ik kan of een nieuwe simkaart aanschaffen ter vervanging 
maar mijn nummer ben ik dus kwijt , of ik ben het geld kwijt dat ik heb betaald aan de bestelling / beltegoed. Zo begrijp ik het van uw collega's. Annuleren is niet mogelijk want ,
1. het behoude nummer verdwijnt
2. de 14 dagen bedenktijd zijn voorbij.

Erg jammer dit.

Ik heb hetzelfde probleem. Het zou 30-08 worden overgezet , maar is nog niet het geval. Ik krijg ook geen enkele duidelijkheid en voor het ongemak kreeg ik 1000mb gratis aangeboden. Maar hier heb ik niks aan , want me onbeperkt bellen en smsen abbonement zit niet op een smartphone maar nog een oude.

Reputatie 7
Badge +6

Hi m.s.18, 

 

Ik wil graag met je meekijken, maar volgens mij hebben wij niet de juiste gegevens van jou, ik kan je namelijk op het moment niet vinden in het systeem.

Zou je mij in een privébericht jouw 06-nummer en tijdelijke nummer kunnen sturen? Alvast bedankt! 

 

Groetjes,

Tessanne 

Reageer