.

Beantwoord

Waarom is mijn nummerbehoud verzoek afgekeurd?

  • 13 December 2017
  • 2 reacties
  • 184 Bekeken

Hallo ,

Ik probeer met nummerbehoud over te stappen van Telfort naar Simyo.

De reden opgegeven door je vorige provider is: de combinatie telefoonnummer en simkaartnummer klopt niet.

Wat dien ik nu te doen?

wachtend op u antwoord groet ik u.

Resi Van de Wall.
icon

Beste antwoord door Ray 14 December 2017, 07:03

Bekijk originele reactie

2 reacties

Zeer vreemd, gisteren via mijn mobiel al gereageerd maar staat nergens 🤔 Zal met m'n slaperige kop wel weer op dat irritante potloodje geklikt hebben. 😑

Beste @Iser

Heb je ook rekening gehouden met onderstaande instructie van Telfort?

Op je simkaart staat een simkaartnummer van 13 cijfers. Bij het aanvragen van nummerbehoud wordt soms gevraagd om een 19-cijferig simkaartnummer van Telfort. Vul dan eerst 893126 in, gevolgd door het 13-cijferige simkaartnummer.

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/simkaartnummer-opvragen.htm


Laat je weten of het gelukt is?
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Iser!

Welkom op ons Forum!

Leuk dat je ons hebt gekozen als je nieuwe provider. Onhandig dat het nummerbehoud verzoek is afgewezen. Maar maak je geen zorgen, we gaan er samen voor zorgen dat het verzoek goedgekeurd wordt!

Je hebt een 13-cijferige simkaartnummer ingevuld in plaats van een 19-cijferige. Dit nummer 893126 is niet voor het simkaartnummer ingevuld. Ik heb het nummerbehoud verzoek voor je aangepast. Er is nu een nieuw verzoek ingediend bij Telfort. We moeten nu even afwachten. Je ontvangt van ons een e-mail als Telfort gereageerd heeft op het verzoek.

@Ray Bedankt voor je antwoord!

Groetjes,
Ashweeta

Reageer