.

Beantwoord

Nummerbehoud onmogelijk door afgesloten simkaart, wat nu?

  • 15 August 2019
  • 3 reacties
  • 332 Bekeken

Badge
Mijn oude simkaart heb ik al afgesloten, dus kan ik de vereiste sms niet sturen te bevestiging van mijn oude nummer. Kan ik nu nog ervoor zorgen dat ik een nieuw nummer krijg om eventuele vertraging van het afwijzen van nummerbehoud te voorkomen?
icon

Beste antwoord door Kevin 16 August 2019, 09:57

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Dat kan doorgaans door nummerbehoud te annuleren. Hoe dat precies in jouw situatie is, weet ik niet zeker. Als forum expert (=behulpzame klant) kan in niet in de systemen van Simyo kijken.

Indien nummerbehoud wordt geannuleerd, dan worden eventuele bundels direct na verwerking van de annulering van het nummerbehoud actief. In dat geval zal je tijdelijke nummer, je nummer blijven.

Een moderator (= medewerker) zal morgen de daadwerkelijke opties met je doornemen.
Badge
Okay het zou top zijn als ik inderdaad een tijdelijk nummer in eerst instantie krijg. Hopelijk werkt het zo
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Ananas,

Ik heb de aanvraag nummerbehoud nu voor je geannuleerd. Hiermee is je tijdelijke nummer nu je nieuwe nummer geworden. Ik zie wel dat je al gebruik gemaakt hebt van dit nummer en dat het beltegoed dus op is. Als je inlogt op Mijn Simyo en je beltegoed opwaardeert dan is alles geregeld! 😀

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het natuurlijk graag!

Groetjes,

Kevin

Reageer