.

Vraag

Nummerbehoud onduidelijk

  • 19 June 2012
  • 6 reacties
  • 385 Bekeken

Badge
Hi,

Afgelopen week heb ik een nieuw abonnement afgesloten bij Simyo. Mijn huidige abonnement (hi) heb ik per 10 juli 2012 opgezegd en per 12 juli 2012 gaat mijn nieuwe abonnement in bij Simyo inclusief nummerbehoud. Ik heb een mailtje gekregen met een porteringsdatum van 12 juli 2012.

Vandaag ben ik naar de Hi winkel geweest om te vragen of mijn opzegging via internet gelukt is. Dit is het geval, echter kon de winkel medewerker mij vertellen dat ik mijn Hi nummer niet mee kan nemen naar Simyo.

Aangezien ik een porteringsdatum via mail heb ontvangen kan ik er dan vanuit gaan dat ik mijn nummer behoud?

Oftewel mijn vraag is: is het overzetten van mijn huidige nummer naar het nieuwe Simyo abonnement gelukt?

Met vriendelijke groet

6 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Simone,

Dat klopt inderdaad. Het telefoonnummer wordt op 28/6 over gezet.

Groetjes,

Alex
Beste Arie,

Dat zou heel erg fijn zijn! Op mijn oude sim kaart kreeg ik een sms van vodafone dat 'simyo' verzoek op nummer behoud had gedaan en daarna een sms dat ze dat hadden geaccepteerd, kloppen deze gegevens?

Mvg,,
Simone.
Badge +2
Beste ssmv,

Uit onze gegevens blijkt dat je vorige provider Vodafone was. Wij hebben de aanvraag bij je vorige provider ingediend. Zodra wij een terugkoppeling van je vorige provider hebben zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Groetjes,

Arie
Beste simyo,

Ik ben van een prepaid nummer naar simyo abbonement gegaan. Maar het
is mij nu niet duidelijk wanneer mijn nummer word overgezet en een mailtje heb ik ook nog niet gehad.

Groetjes Simone
Badge
Beste MrLittym

Welkom op het Simyo forum! Wij zullen je huidige nummer op 12 juli overzetten op je Simyo simkaart, dit wordt tevens de ingangsdatum van je Simyo abonnement. Tot 12 juli zul je gebruik kunnen maken van het abonnement bij je huidige provider, na overzetting van je nummer naar Simyo zal het abonnement worden beeindigd.

Groetjes,

Manisha


Mijn huidige abbonement loopt af per 10 juli 2012. Dit heb ik online opgezegd via de Hi site. Ik neem niet aan dat jullie mijn huidige abbonement met 2 dagen hebben verlengd. Ik zal dus 2 dagen geen abbonement hebben. Dit is niet erg, want ik zit dan in het buitenland.

Jullie hebben mijn abbonement niet opgezegd bij Hi. Dit heb ik zelf gedaan. Is nummerbehoud met deze extra informatie wel gegarandeerd?

Groetjes
Reputatie 2
Badge +4
Beste MrLittym

Welkom op het Simyo forum! Wij zullen je huidige nummer op 12 juli overzetten op je Simyo simkaart, dit wordt tevens de ingangsdatum van je Simyo abonnement. Tot 12 juli zul je gebruik kunnen maken van het abonnement bij je huidige provider, na overzetting van je nummer naar Simyo zal het abonnement worden beeindigd.

Groetjes,

Manisha

Reageer