.

Beantwoord

nummerbehoud nog niet verwerkt

  • 1 October 2012
  • 11 reacties
  • 477 Bekeken

hallo ik heb een simyo abobbement bij jullie genomen met nummerbehoud ik had bericht gekregen dat hij vandaag over zou gaan maar ik heb vandaag de simyo simkaart in mijn mobiel gedaan kan er wel mee bellen maar ben niet bereikbaar op mijn oude nummer . wanneer gaat nu mijn nummer over?


met vriendelijke groet
geesje de vries
icon

Beste antwoord door Alex 2 October 2012, 15:47

Bekijk originele reactie

11 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum woesel,

Volgens onze gegevens wordt je telefoonnummer 31/10 over gezet op de Simyo simkaart. Kan je aangeven wie de afzender was van het verstuurde bericht? Die informatie komt namelijk niet overeen met de informatie uit ons systeem.

Groetjes,

Alex
nou sorry oude nummer doet het niet en 31 /10 is er niet deze maand heeft 30 dagen dus kijk het ff goed na wil graag mijn oude nummer terug,
groetjes geesje de vries.
de afzender was vodafone via een sms
nou sorry oude nummer doet het niet en 31 /10 is er niet deze maand heeft 30 dagen dus kijk het ff goed na wil graag mijn oude nummer terug,
groetjes geesje de vries.



sorry had het niet goed gelezen 31- 10 is er wel
Hoi voor nummer 0622240174 heb ik nummer behoud aangevraagd. Heb van jullie een brief ontvangen dat mn simkaartnummer niet correct is van mn oude nummer.
Hierbij geef ik dit nog maals door:
8931162111500785420 van 0644143071
Badge +2
Beste Sistertron,

Uit onze gegevens blijkt dat wij de aanvraag met het simkaartnummer 8931162111500785420 hadden ingediend. Deze is echter afgekeurd. Wij adviseren je contact op te nemen met je vorige provider om na te gaan waarom zij de aanvraag hebben afgekeurd.

Groetjes,

Arie
ok is het niet mogelijk om mijn abbonement nu in te laten gaan dan hou ik dit simyo nummer wel want ik bel nu steeds buiten bundel groetjes geesje.
Reputatie 2
Badge +1
Hey woesel,

Het is mogelijk om nummerbehoud te annuleren en het abonnement met het (nu nog) tijdelijke telefoonnummer in te laten gaan. Zou je even kunnen bevestigen dat dit is wat jij wilt?
ja wil graag beginnen  met mijn abbonnement hou het nummer die jullie me gegeven hebben,groetn geesje.
Badge +2
Beste Woesel,

Wij hebben het abonnement bij deze met het door ons toegekende nummer geactiveerd. Het abonnement gaat vandaag in.

Groetjes,

Arie

Reageer