.

Vraag

Nummerbehoud nog niet gedaan

  • 7 September 2012
  • 12 reacties
  • 684 Bekeken

Beste,

Mijn huidige nummer zou omgezet worden naar Simyo. Dat zou gebeuren op 6/9 (gisteren dus). Tot op heden is het nog steeds niet gebeurt. Tevens zou je 1 dag van te voren een sms daarover krijgen maar deze ook nog steeds niet ontvangen. Ik wil graag dat mijn huidige nummer per direct overgezet gaat worden. Zodat ik weer voor iedereen bereikbaar ben.

Graag spoedig een reactie.

Groeten,

Chanthal Sneekes

12 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Chanthal,

Ik zie dat je nummerbehoud hebt aangevraagd. Je aanvraag om het telefoonnummer per 23/8 over te nemen was afgewezen, omdat je nog een contract had lopen tot 6/9. Heb je hierna nog contact opgenomen met Simyo om een nieuwe aanvraag te doen? Ik zie namelijk geen 2e verzoek terug. We kunnen een nieuw verzoek tot nummerbehoud indienen, maar daarvoor hebben we wel je toestemming nodig.

Groetjes,

Alex
Ik heb gevraagd voor nummerbehoud aan het begin van de week en heb nog steeds geen bericht gehad wanneer dit gaat plaats vinden.
Hoe kan ik daar achter komen ?
Badge +6
Beste Juliah,

Welkom op het forum!
Er is nog geen antwoord gekomen van je huidige provider wanneer wij je telefoonnummer over mogen nemen.
Wanneer er terugkoppeling is van je huidige provider ontvang je van een ons een email hier over.
Kan er voor mij ook gekeken worden wanneer mijn nummer overgezet zal worden?

Ik ga van prepaid kpn naar simyo abonnement. Er is dus geen contract wat nog moet aflopen. En het is inmiddels al langer dan 10 dagen geleden dat ik mijn sim nr heb doorgegeven. (Heb verder geen bericht gehad welke datum het overgezet zal worden)
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Ezra,

Jouw aanvraag voor nummerbehoud is afgewezen door KPN omdat het simkaartnummer niet correct zou zijn. Zou je mij in een prive bericht het correcte simkaartnummer (en voor de zekerheid nogmaals het te behouden telefoonnummer) toe kunnen sturen zodat wij de aanvraag opnieuw in kunnen dienen?
Ik ga het proberen. Lijkt er alleen op dat ik vanaf m'n telefoon geen pb's kan sturen?

Het is wel raar trouwens want ik had inderdaad het verkeerde sim nr doorgegeven. Ik heb toen gebeld en toen was er blijkbaar een typefout gemaakt.
Ik heb toen het goede nr doorgegeven en dubbel gechecked. Het moest toen goed zijn.
Ik heb nml ook geen mailtje ontvangen dat de portering afgewezen is hierna.
Badge +2
Beste Ezra,

Je kan een mailtje sturen naar [email]porteringen@simyo.nl[/email] met daarbij het juiste simkaartnummer. Vermeld ook even je tijdelijk nummer van Simyo en je te behouden nummer in het mailtje.

Groetjes Arie
Bedankt Arie. Dit heb ik inmiddels gedaan.

Vind het al met al nogal slecht geregeld. Heb voor simyo gekozen omdat het op het KPN netwerk zit maar ga nu toch echt twijfelen aan mijn keuze..
Ik heb namelijk tot nu toe nog geen goede ervaringen met simyo. Zeer lange wachttijden bij de klantenservice, inmiddels mijn JUISTE sim nr. voor de 3e keer doorgegeven (ook aan Wayne een week geleden waar ik nog niks van terug heb gehoord) en nog steeds is mijn nummer niet overgezet ook al heb ik mijn eerste rekening al betaald.
Ik wacht sinds 12-09 al op het overzetten van mijn nummer. 

In de tussentijd is door de klantenservice 1x mijn sim nr verkeerd overgenomen. Heb ik daarna 3x mijn goede sim nr nog een keer doorgegeven. Aan de klantenservice. Aan een moderator hier op het forum. En aan porteringen@simyo.nl.

Van deze laatste heb ik ook een ticket nr: #244497.

Ik weet dat een antwoord van porteringen/klantenservice even kan wachten maar ik wil toch wel eens wat duidelijkheid nu. Vandaar deze post.
Inmiddels heb ik mijn eerste rekening al betaald voor het simyo abonnement, terwijl ik hier niets van gebruik omdat alle gebruik voor de portering buiten de bundel valt.

Ik hoop dat mijn post gezien wordt en dat iemand duidelijkheid kan scheppen over dit hele gebeuren.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Ezra,

Excuses voor het niet eerder reageren op je berichten. De nummerbehoud afdeling heeft je email inmiddels verwerkt. Je ontvangt vanzelf weer een email met informatie over je nummerbehoud aanvraag. De eerste rekening bestaat overigens alleen uit de aansluitkosten. Je Simyo abonnement gaat pas in op het moment dat je telefoonnummer is over gezet.

Groetjes,

Alex
Hallo simyo,
ol heb ruim drie weken geleden een simonly abbo bij jullie aangevraagd met nummerbehous.
Ik heb ook netjes binnen 3 werkdagen de simkaart opgestuurd gekregen en geactiverd,
maar mijn nummer is nog steeds niet overgezet.
hoelang gaat dit nog duren?
met vriendelijke groet, guusje strik
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum guusje,

We hebben je nummerbehoud aanvraag inmiddels aangepast. Je had eerder een onvolledig simkaartnummer doorgegeven. Ik heb je privé bericht ook beantwoord.

Groetjes,

Alex

Reageer