.

Beantwoord

Nummerbehoud niet uitgevoerd, terwijl ik wel een bevestiging heb gekregen?

  • 6 November 2014
  • 5 reacties
  • 390 Bekeken

Badge +1
Niks binnen drie dagen antwoorden op mail, maar NU en als de gesmeerde bliksem.!

Gisteren zou mijn tefoonnummer van voormalig LowCall overgezet worden naar Simyo prepaid. Dat gebeeurde niet.
Toen ik Simjo daarvan gisteravond in kennis stelde, kreeg ik een antwoord dat je mij NOOIT moet geven, namelijk dat de overzetting wel had plaats gevonden. Ik deelde toch snotverdee mede dat het niet zo was!

Graag NU dat nummer omzetten. En het is omgezet als uit een zorgvuldige controle (bel het nummer) blijkt dat zulks inderdaad zo is.
Denken jullie ECHT dat je kwaliteit levert door een nummer inmiddels langer dan 24 uur, onbereikbaar te laten zijn.

Denken jullie ECHT dat je klachten daarover per e-mail niet meteen hoeft af te handelen? Ik was to nu zeer tevreden over Simyo, maar dit is beneden elke kritiek.
Graag NU actie!
icon

Beste antwoord door Dries 7 November 2014, 12:14

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
[Off-topic comment]
Ik hou wel van dit soort vulkaanuitbarstingen, het houdt dit forum levendig...!
[/Off-topic comment]

Overigens denk ik dat de snelste oplossing van Simyo verwacht kan worden door de Klantenservice even te bellen.
Badge +1
Bellen?
Verhip, ik zie nu al zoekend dat er iets met 1200 kan.
Dank.
Badge +1
Hi,

Ok, zojuist is het gelukt na telefonisch contact. Overigens is het feit dat ik nummer 1200 niet kende, ook weer positief voor Simyo, want ik heb het nooit nodig gehad.

CU,
Ruud
Reputatie 7
Badge +9
1200 is een soort 112 nummer. De cijfers zijn ook bijna hetzelfde. Als je ergens een probleem hebt met je mobiel (oververhitting, exploderende simkaarten, mensen die je belt horen een Donald Duck stem, extreem hoog internetverbruik waardoor het hele KPN netwerk plat komt te liggen, noem maar op) dan staan ze voor je klaar. Maar alleen tijdens kantooruren want de jongens en meisjes daar moeten bijtijds naar bed.

😛
Reputatie 2
Badge +6
Hoi ruphoff,

Ik verplaats je telefoonnummer naar het Nummerbehoud subforum. Hier staan meer vragen over nummerbehoud en is je vraag wellicht makkelijker te vinden voor andere bezoekers.

Als ik naar je aansluiting kijk, zie ik dat je al had gebeld en hebt gemaild. Daar heb je ook al antwoord op gehad, de dag dat je het had gestuurd 😉 Ik begrijp dat het inmiddels is opgelost, dat is fijn 🙂 Waar het precies mis is gegaan met overzetten is mij niet bekend. Wellicht duurde het iets langer dan was gepland en wat er is gecommuniceerd naar jou. Daar bied ik je dan ook graag excuses voor aan. Dat is inderdaad niet hoe het hoort.

@Scotsman, bedankt voor je hulp 🙂 En nu ga ik snel naar huis m'n bed in!

Reageer