.

Vraag

nummerbehoud niet gelukt, wat nu?

  • 21 January 2023
  • 2 reacties
  • 112 Bekeken

Geachte heer/mevrouw,

 

Ik ben giateren van KPN naar simyo overgestapt met nummerbehoud. Gisteren heb ik mail gehad en zou het tijdelijke nummer op de simkaart, die ik van jullie ontvangen heb, omgezet zijn naar mijn 'oude'KPN nummer. Echter dit is niet gelukt. Ik kan op mijn Simyo wel inloggen met het nummer van nummerbehoud en zie mijn bundel etc. Aan mijn simkaart is echter nog steeds het tijdelijke nummer gekoppeld en als ik mn ‘oude’ nummer bel is deze buitengebruik.

 

Ik kan nu dus ook alleen op internet en whatsapp als ik wifi heb. Ik heb met het tijdelijke nummer geen dataverbinding. Ik kon online ook niets instellen, want mijn simyo met het tijdelijke nummer werkt niet meer. Het account doet het mijn 'oude' nummer wel maar kan daar ook niks vinden.

 

Gisteren heb ik hierover diverse malen contact gehad via Whatsapp met Didi, zij heeft een reset uitgevoerd maar dit heeft niet geholpen. Ook heb ik zelf handmatig het internet geïnstalleerd volgens het gestuurde stappenplan en ook dit heeft niks gedaan.

 

Graag zou ik zo spoedig mogelijk een oplossing hiervoor willen 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +7

In het weekend zijn hier geen Moderators aanwezig, en die heb je nodig voor dit probleem.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Room.tl,

Bedankt voor je bericht. Wat lastig dat je nummer nog niet is overgezet naar ons!

Ik ben meteen even mee gaan kijken op je aansluiting. Er is helaas een netwerktaak in error gegaan waardoor je nummerbehoud vertraging oploopt, dit wordt zo snel mogelijk door KPN opgepakt. Wij verwachten dat je nummer uiterlijk morgen wordt overgezet. Onze oprechte excuses voor dit ongemak!

Thanks voor je reactie @wimj12! 😊

Groetjes,
Roeqajja

Reageer