.

Beantwoord

Nummerbehoud niet actief op bevestigde datum. Wat nu?

  • 21 May 2019
  • 2 reacties
  • 345 Bekeken

Goedenavond,
Volgens brief, email en app zou vandaag het oude nummer worden overgezet.
Ik ben daarom speciaal 40 km gereden om de sim-kaart te vervangen (toestel voor schoonmoeder) maar nu is vandaag (tot nu toe) het nummer niet over gezet en is zij dus niet bereikbaar.
Erg vervelend, ook omdat ze in een verpleeghuis is opgenomen.
Nog een keer 40 km rijden lijkt me geen goed idee, hoe verder??
icon

Beste antwoord door Groentjuh 22 May 2019, 09:23

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Als mede-klant weet ik dat het overzetten van nummers ergens tussen 00:00 en 24:00 op de dag van overzetten gebeurd. In de loop van die dag zou het nummer dus overgezet moeten zijn. Nadat dat gebeurd is, is meestal een herstart van het toestel nodig.

Op dit moment is ze mogelijk niet helemaal onbereikbaar, want ze is mogelijk bereikbaar op het tijdelijke nummer zolang haar nummer niet is overgezet.

Een moderator moet even kijken wat nu precies de status is, want je hebt dit rond 24:00 geplaatst. De kans lijkt mij aanwezig dat nummerbehoud rond die tijd wel uitgevoerd moet zijn.

(Zie hier de dubbel vraag)
Reputatie 7
Badge +10
Hi NMdVV,

Welkom op het Simyo Forum!

Ik snap dat het dan zeer onprettig als het nummer nog niet overgezet is! Ik heb de aansluiting erbij gepakt en ik zie dat het intussen helemaal gelukt is: nummerbehoud is doorgevoerd! Zoals Groentjuh zegt kon tot die tijd gebruik worden gemaakt van het tijdelijke nummer. Ik zie dat het nummer vannacht rond 02:00 is overgezet.

Mijn excuses voor die vertraging!

Kan ik je nog ergens anders mee helpen? 🙂

@ Groentjuh, dankjewel voor je antwoord!

Groetjes,
Jihane

Reageer