.

Beantwoord

Nummerbehoud niet actief

  • 1 November 2012
  • 11 reacties
  • 421 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 3 reacties
Ik heb nummerbehoud aangevraagd en hij zou op 30-10-12 worden overgezet, maar ik heb nog geen internet, smsjes en als ik probeer te bellen krijg ik te horen: Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld.
Duurt het gewoon langzamer of is er wat mis gegaan?
icon

Beste antwoord door Alex 5 November 2012, 15:55

Bekijk originele reactie

11 reacties

I have exactly the same problem. My number should also be ported on 30-10-12 but since then both my old and new sim cards are disconnected from any service. I'd really like to know what's going on there.
Ik heb nummerbehoud aangevraagd en hij zou op 30-10-12 worden overgezet, maar ik heb nog geen internet, smsjes en als ik probeer te bellen krijg ik te horen: Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld.
Duurt het gewoon langzamer of is er wat mis gegaan?
Hierbij voeg ik nog toe dat ik op 25 oktober volgens mijn verbruik 100mb aan internet heb verbruikt. Ik heb geen idee aan wat ik 100mb in 1 dag moet verspillen en ik ben niet op internet geweest? Is dit ook de reden dat mijn abbonement niet is ingegaan?
Ik wil niet brutaal doen maar word ik nog geholpen?
Ik wil niet brutaal doen maar word ik nog geholpen?


Ik heb hetzelfde zie mijn topic. Het zou dus ook 1 november moeten worden overgezet maar nu nog STEEDS niet gebeurd!
Reputatie 5
Badge +10
Ik heb nummerbehoud aangevraagd en hij zou op 30-10-12 worden overgezet, maar ik heb nog geen internet, smsjes en als ik probeer te bellen krijg ik te horen: Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld.
Duurt het gewoon langzamer of is er wat mis gegaan?


Welkom op het forum Amil,

Je aansluiting is geblokkeerd wegens hoogverbruik. Volgens onze gegevens heb je gebruik gemaakt van internet voor dat je telefoonnummer was over gezet. We hanteren dan de buiten de bundel tarieven. We kunnen niet zien welke app of site het internet verbruik heeft veroorzaakt. Het verbruik heeft echter wel via je simkaart plaats gevonden. Ik heb je een email gestuurd met daarin instructies over hoe je weer kan worden aangesloten.

I have exactly the same problem. My number should also be ported on 30-10-12 but since then both my old and new sim cards are disconnected from any service. I'd really like to know what's going on there.

Welcom to our forum lars jaffke,

Your number is succesfully transfered to our system and your simcard is active. Can you tell me what kind of message you get when you try to call?

Ik heb hetzelfde zie mijn topic. Het zou dus ook 1 november moeten worden overgezet maar nu nog STEEDS niet gebeurd!!!!!!!!

Welkom op het forum bozeklant123,

Volgens onze gegevens is je telefoonnummer actief op je Simyo prepaid simkaart. Het is mogelijk dat het inloggen nog niet lukt, maar je zou wel gewoon moeten kunnen bellen/sms/internetten. Wat voor melding krijg je precies als je probeert te bellen?

Groetjes,

Alex
Ik heb nummerbehoud aangevraagd en hij zou op 30-10-12 worden overgezet, maar ik heb nog geen internet, smsjes en als ik probeer te bellen krijg ik te horen: Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld.
Duurt het gewoon langzamer of is er wat mis gegaan?


Welkom op het forum Amil,

Je aansluiting is geblokkeerd wegens hoogverbruik. Volgens onze gegevens heb je gebruik gemaakt van internet voor dat je telefoonnummer was over gezet. We hanteren dan de buiten de bundel tarieven. We kunnen niet zien welke app of site het internet verbruik heeft veroorzaakt. Het verbruik heeft echter wel via je simkaart plaats gevonden. Ik heb je een email gestuurd met daarin instructies over hoe je weer kan worden aangesloten.

I have exactly the same problem. My number should also be ported on 30-10-12 but since then both my old and new sim cards are disconnected from any service. I'd really like to know what's going on there.

Welcom to our forum lars jaffke,

Your number is succesfully transfered to our system and your simcard is active. Can you tell me what kind of message you get when you try to call?

Ik heb hetzelfde zie mijn topic. Het zou dus ook 1 november moeten worden overgezet maar nu nog STEEDS niet gebeurd!!!!!!!!

Welkom op het forum bozeklant123,

Volgens onze gegevens is je telefoonnummer actief op je Simyo prepaid simkaart. Het is mogelijk dat het inloggen nog niet lukt, maar je zou wel gewoon moeten kunnen bellen/sms/internetten. Wat voor melding krijg je precies als je probeert te bellen?

Groetjes,

Alex


Nee ik bel met een tijdelijk nummer. Mijn eigen nummer is "buiten bereik gesteld".
Meerdere malen gebeld, maar het lijkt wel of niemand mij wil helpen.
Ik wil gewoon me eigen nummer terug is dat nou zo moeilijk?????
I get the same message as Amil ('Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld.').

Regards,
Lars
SMS and internet don't work as well.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi bozeklant123,

Zou je me kunnen laten weten of je inmiddels kan bellen met je te behouden nummer? Volgens ons systeem is het gewoon over gezet.

@lars jaffke,

I can see that you are able to use your simcard. Can you confirm this?

Greetings,

Alex
Ik heb een e-mail gekregen dat mijn nummer is gedeblokkeerd.
Ik moest m'n iPhone 15minuten uitdoen en dan weer aan, na 2/3 keer dit gedaan te hebben heb ik nog steeds geen internet etc.
Als ik wil bellen krijg ik weer te horen: Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld.
Ik heb mijn hoogverbruik van €100 overgemaakt en ik wil dat m'n mobiel het eindelijk gaat doen...
Badge +2
Beste Amil,

Wij hebben de aansluiting voor je gedeblokkeerd. Als je het toestel even uit en weer inschakelt kan je weer gebruik maken van de aansluiting.

Groetjes,

Arie

Reageer