.

Beantwoord

Nummerbehoud mislukt omdat ik simcard te vroeg geplaatst heb?

  • 30 May 2020
  • 2 reacties
  • 532 Bekeken

Hallo,

 

Gisteren zou mijn nummer worden overgezet naar mijn nieuwe Simyo simcard. Ik heb denk ik de instructies niet goed begrepen, want ik heb, naar mijn idee ‘ter voorbereiding’, mijn nieuwe Simyo simcard al in mijn nieuwe telefoon gedaan voordat mijn oude simcard in mijn oude telefoon was afgesloten. Ik heb nog geen gebruik gemaakt van de nieuwe simcard, heb ‘m alleen in m’n nieuwe telefoon gedaan.

 

Nu zijn mijn bundels nog steeds niet geactiveerd en als ik kijk naar de gegevens van mijn nieuwe telefoon dan staat daar nog steeds het tijdelijke telefoonnummer.

 

Hoe kan ik dit oplossen?

icon

Beste antwoord door Ouael 31 May 2020, 14:45

Bekijk originele reactie

2 reacties

Werkt je simkaart van de vorige provider nog?

Dan kan er nog geen nummerportering plaatsvinden.

 

Reputatie 4
Badge +4

Hey Annie01,

 

Oei, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Friesian heeft een goede vraag gesteld; werkt je oude aansluiting bij je oude provider nog? Pas als je oude aansluiting komt te vervallen wordt je nummer door ons overgenomen. Ik adviseer je een chat te starten via deze link. Wij kunnen je dan sneller helpen om te controleren wat er aan de hand is. 

Je hoeft je in ieder geval geen zorgen te maken over de plaatsing van de simkaart. Dit staat helemaal los van het nummerbehoud en zal je aanvraag nummerbehoud ook niet annuleren.

 

Kom je er niet uit of word je liever op deze manier verder geholpen? Reageer dan gerust op dit bericht.

 

Groetjes,

Ouael

 

 

Reageer