.

Beantwoord

Nummerbehoud mislukt hoe krijg ik een nieuw nummer?

  • 21 August 2020
  • 4 reacties
  • 281 Bekeken

Online had ik een pre-paid kaart besteld van 5 euro met nummer behoud. Nou blijkt omdat het nummer niet meer actief is dat ik het oude nummer niet meer terug kan krijgen. Omdat het dus niet meer actief is of verlopen is bij de andere profider.

Het verzoek is dus afgewezen.

Nou dacht ik dat ik gewoon het tijdelijk nummer kreeg maar dat blijkt niet zo te zijn, het tijdelijk nummer staat ook te boek als niet actief, het is alleen te gebruiken voor activering.

Wat nu Simyo

 

Mvg

Albert

 

icon

Beste antwoord door Tessanne 22 August 2020, 14:56

Bekijk originele reactie

4 reacties

Ik heb ook bij het nummerbehoud verzoek het tijdelijk nummer ingevult wat ik kreeg, maar ik vraag mij af of dat wel een goed idee was. Is eerder een wanhoopsdaad  voor een snelle oplossing

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb ook bij het nummerbehoud verzoek het tijdelijk nummer ingevult wat ik kreeg, maar ik vraag mij af of dat wel een goed idee was. Is eerder een wanhoopsdaad  voor een snelle oplossing

Gewoon nummerbehoud annuleren. Dan komt dit allemaal goed.

Ok, ga ik direct even doen. Vriendelijk dank

Albert

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Albert,

 

Welkom op het Simyo Forum! 

 

Goed dat je een topic hebt aangemaakt! Zojuist heb ik de aanvraag voor nummerbehoud voor je geannuleerd. Je tijdelijke nummer is nu jouw nieuwe 06 nummer geworden en deze kun je gaan gebruiken. :grin:

 

Heb je hier verder nog vragen over? 

 

Bedankt voor het meedenken Groentjuh! 

 

Groetjes,

Tessanne

 

 

Reageer