.

Beantwoord

Nummerbehoud maar ben al abonnee

  • 25 May 2017
  • 5 reacties
  • 120 Bekeken

Badge
Hoi ik heb een abonnement bij Simyo. Maar ik heb ook nog een prepaid nummer van een andere provider. Nu wil ik dat nummer overzetten naar Simyo. Is dit mogelijk?
icon

Beste antwoord door Ray 25 May 2017, 13:08

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Ja. Je kunt in Mijnsimyo nummerbehoud aanvragen, ook als je dat nummer al een tijdje hebt.
Aanvulling..

Ga op je MijnSimyo naar instellingen en dan naar simkaart. Onderaan staat de optie tot nummerbehoud.

Of klik hier >>> Klikkerdeklik

Edit: Simyo, waarom openen links zoals ik hierboven heb geplaatst niet in een nieuw venster?
Badge
Thanks!
Reputatie 7
Badge +10
Hi OneWord1968,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat goed dat je deze vraag hier stelt 🙂 Je kunt inderdaad op elk moment besluiten om een ander nummer over te zetten naar je Simyo aansluiting. Dat doe je door in te loggen op Mijn Simyo en dan te surfen naar Instellingen > Simkaart > Nummerbehoud aanvragen. Daar kun je je verzoek tot nummerbehoud helemaal in orde maken. Je blijft via e-mail op de hoogte gehouden van dit verzoek. Zodra het is goedgekeurd en de ingangsdatum is geweest, vervalt je huidige 06-nummer en gebruik je dat nummer dat je wilde houden.

Je oude Prepaid-aansluiting bij de andere provider valt dan volledig.

Heb je hier nog andere vragen over?

@ Wimj12 en Ray, dank voor de reacties! Ray, inderdaad! Een link opent niet in een nieuw venster. Ik zal bij Angela navragen of dit een bewuste keuze was. Ik hou je op de hoogte.

Groetjes,
Jihane
Graag gedaan en Jihane dank je 🙂

Reageer