.

Beantwoord

nummerbehoud. Kan mijn nummer eerder worden over gezet?

  • 20 August 2013
  • 4 reacties
  • 497 Bekeken

Vorige week is mijn telefoon gestolen en heb toen gelijk mijn simkaart geblokkeerd. Morgen loopt mijn abonnement af (bij een andere provider). Ik heb een aantal weken geleden een nieuw abonnement met nummerbehoud bij simyo afgeloten die per 9 september ingaat.
Kan mijn nummerbehoud nu wel geaccepteerd worden?
icon

Beste antwoord door Alex 21 August 2013, 11:33

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
De simkaart in je gestolen mobiel is geblokkeerd. De dief kan daar dus geen gebruik meer van maken, dus ook niet van je nummer. Ik zou dus niet weten waarom je nummer niet geporteerd zou kunnen worden.
oke prima! Bedankt voor de snelle reactie:)
Reputatie 7
Badge +9
Ik zou wel even bij je vorige provider navragen, ook i.v.m. deblokkeren door hen van je nummer. 
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Avanegmond,

Je nummerbehoud is inmiddels goedgekeurd. Op 9 september zal je te behouden telefoonnummer worden over gezet. Alleen wanneer je oude provider een vervroegde portering goedkeurt, is het mogelijk om je te behouden nummer eerder over te zetten. Dat je nu je simkaart hebt geblokkeerd bij je vorige provider staat verder helemaal los van het eerder kunnen overzetten van je telefoonnummer. Simyo zal zich moeten houden aan een opzegtermijn van 1 maand en jij zal je moeten houden aan de einddatum van je contract.

Als je contract bij je vorige provider t/m 9 september loopt, zal je je daar aan moeten houden. Ik raad je dan ook aan om even contact op te nemen met je vorige provider om na te gaan wat de mogelijkheden zijn.

Groetjes,

Alex

Reageer