.

Beantwoord

Nummerbehoud kan eerder dan ik in aanvraag kan aangeven

  • 29 October 2013
  • 1 reactie
  • 7832 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Vandaag bericht gekregen dat aanvraag nummerbehoud is afgewezen. Hierover gebeld met T-Mobile en zij verwijzen terug naar Simyo. Telefoonnummer en klantnummer zouden niet overeenstemmen. Opnieuw ingegeven zojuist.
Ik mag per direct weg bij T-Mobile ivm dekkingsprobleem, maar Simyo verzoekt om overgang per 24 december. Waarom deze datum en graag dit bespoedigen.
icon

Beste antwoord door Charlene 30 October 2013, 11:06

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +8
Vandaag bericht gekregen dat aanvraag nummerbehoud is afgewezen. Hierover gebeld met T-Mobile en zij verwijzen terug naar Simyo. Telefoonnummer en klantnummer zouden niet overeenstemmen. Opnieuw ingegeven zojuist.
Ik mag per direct weg bij T-Mobile ivm dekkingsprobleem, maar Simyo verzoekt om overgang per 24 december. Waarom deze datum en graag dit bespoedigen.


Hoi JOP,

Omdat een aanvraag nummerbehoud telt als een opzegging, moeten wij de opzegtermijn aanhouden. Bij een zakelijke aansluiting is dat vaak 3 maanden. Wanneer jij eerder weg mag dan de opzegtermijn of de einddatum van contract, dan moeten wij de aanvraag meestal met een opmerking indienen. Hebben ze daar niets over gezegd?
Ik zal voor nu de datum van je aanvraag laten aanpassen. Wellicht is dat al voldoende. Je wordt per mail weer op de hoogte gehouden van de voortgang van je aanvraag.

Groetjes,
Charlene

Reageer