Beantwoord

Nummerbehoud is afgewezen omdat het nummer niet actief is

  • 14 juli 2020
  • 1 reactie
  • 205 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties

Ik had nummerbehoud aangevraagd voor mijn nieuwe simkaart (die ik gekocht had omdat mijn nummer niet meer werkte door inactiviteit). Nu blijkt dus dat het nummerbehoud dan niet kan. Is er misschien een manier mijn nummer weer actief te krijgen en dan weer over te laten zetten naar mijn nieuwe simkaart?

icon

Beste antwoord door Ouael 15 juli 2020, 18:30

Hey E00,

 

Welkom op het Simyo forum! Wel om een zure reden helaas. 

Het is technisch helaas niet mogelijk om een nummer te herstellen wat is komen te vervallen. Het maakt dan ook niet uit bij welke provider het nummer is. Een vervallen nummer zit niet meer op het netwerk, de provider kan er dan ook niet meer bij. Je kan onze aansluiting nog natuurlijk wel gebruiken met het aan jou toegewezen nummer.

Wil je van deze bestelling afzien? Dat kan als je binnen 14 dagen annuleert via www.simyo.nl/annuleren. Dan krijg je jouw geld terug.

Heb je een andere vraag? Reageer dan gerust.

 

Groetjes,

Ouael

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 4
Badge +4

Hey E00,

 

Welkom op het Simyo forum! Wel om een zure reden helaas. 

Het is technisch helaas niet mogelijk om een nummer te herstellen wat is komen te vervallen. Het maakt dan ook niet uit bij welke provider het nummer is. Een vervallen nummer zit niet meer op het netwerk, de provider kan er dan ook niet meer bij. Je kan onze aansluiting nog natuurlijk wel gebruiken met het aan jou toegewezen nummer.

Wil je van deze bestelling afzien? Dat kan als je binnen 14 dagen annuleert via www.simyo.nl/annuleren. Dan krijg je jouw geld terug.

Heb je een andere vraag? Reageer dan gerust.

 

Groetjes,

Ouael

Reageer