.

Beantwoord

nummerbehoud/ingang abonnement

  • 26 November 2012
  • 1 reactie
  • 239 Bekeken

Vandaag is mijn nieuwe abonnement ingegaan. Ik heb ook nummerbehoud aangevraagd, en als ik op mijn symio kijk dan lijkt dit ook al doorgevoerd (ik zie daar mijn 'oude' nummer staan), maar ik kan nog niet bellen met mijn simkaart. Dit kan ook komen omdat ik mijn simkaart vandaag pas geactiveerd heb, terwijl dit gisteren had gemoeten. Mijn fout dus! Kunnen jullie mij helpen om mijn simkaart en nummer toch gebruiksklaar te maken zodat ik kan bellen?
icon

Beste antwoord door Arie 29 November 2012, 17:06

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +2
Beste maartjevanhoutert,

Uit onze gegevens blijkt dat je reeds gebruik hebt gemaakt van de aansluiting. Wij gaan er van uit dat het probleem is opgelost. Laat ons even weten als dit niet het geval is of als je verder nog vragen hebt.

Groetjes,

Arie

Reageer