.

Beantwoord

Nummerbehoud gt-mobile :(

  • 10 December 2011
  • 3 reacties
  • 1086 Bekeken

Badge +3
Ik woude dus me moeder laten helpen met overstappen van gt-mobile (ze had eerst t-mobile maar die is weer kwijtgeraakt..) naar simyo..Maar het probleem is dat de oude provider van me moeder niet in het lijstje stond....dus toen had ik het klantenservice gebeld en ze zeiden toen als antwoord: 'je kan dan beter tringg kiezen' en dan zeg ik 'maar hoe weet u dat dat het tringg is? en toen zei ze ' *ze aapt me vraag na* haha dat weet ik gewoon!?
en toen heb ik tringg gekozen.... maar ik heb een sterk gevoel dat het hard word afgewezen!!! en niemand kan me hiermee helpen!??
met wanhopige groetjes: aren! :(


P.s. doe wat aan die service van simyo want ze zijn een beetje onklantvriendelijk!
icon

Beste antwoord door Kim1 10 December 2011, 20:49

Bekijk originele reactie

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

3 reacties

Badge +4
Beste Aren,
Het beste kan je een mail met de juiste gegevens zoals provider en simkaartnummer sturen naar: [email]porteringen@simyo.nl[/email].

Deze afdeling nummerbehoud kan je verzoek dan handmatig aanpassen.
Groeten,
Kim
Badge +3
ik had al eerder op tringg aangevinkt (moest van klantenservice) en ik heb toen de simkaart nummer en nummer die ik wil behouden ook toegestuurt naar [email]porteringen@simyo.nl...Maar[/email] volgens mij gaan ze het toch afkeuren aangezien ik al op tringg heb aangevinkt


dus wat denken jullie ervan??
Badge +3
ik had inmiddels de bericht verstuurt naar porteringen@simyo.nl en de bericht was als volgt

Ik wil nummerbehoud via GT mobile:

10-12-2011
Ik had Inmiddels gisteren nummerbehoud aangevraagd via tringg (was advies van klantenservice) maar het was eigenlijk GT mobile en dus vroeg ik me af of de nummerbehoud zal lukken?? En me GT mobile simkaart Nummer is:*knip* en het nummer die ik wil behouden is: 06*knip* En het tijdelijke nummer is: 06*knip*