.

Beantwoord

nummerbehoud goedgekeurd, maar andere abo opgezegd

  • 29 July 2012
  • 1 reactie
  • 433 Bekeken

Badge
Hallo,

Zal het nummerbehoud goed verlopen als ik mijn huidige abonnement zelf heb opgezegd?
Ik heb mijn abonnement opgezegd voordat ik wist dat ik bij Simyo ging en de voorwaarden daarbij had gelezen. Volgens mij heb ik een dag erna een abonnement bij Simyo afgesloten en nummerbehoud aangevraagd. Ik heb wel een bericht gekregen van Simyo dat mijn huidige nummer door Simyo kan worden overgenomen. Ik heb via een brief van mijn huidige provider gehoord dat mijn abonnement stopt op 30 juli. In de e-mail van Simyo staat dat mijn huidige nummer wordt overgenomen vanaf 3 augustus.

Wordt het nummer dan wel goed overgenomen?
Dan ben ik 4 dagen ertussen dus bereikbaar op mijn tijdelijke nummer? Mijn abonnementstarieven gaan dan dus 3 augustus pas in toch? Dan zal ik in die 4 dagen mijn telefoonverbruik maar moeten beperken...

Groeten, Heleen
icon

Beste antwoord door Natascha 30 July 2012, 11:28

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
Beste Heleen,

Welkom op het forum!
Simyo gaat op 3 augustus je telefoonnummer overnemen van je huidige provider. Ik raad je aan om contact op te nemen met je huidige provider om te vragen of ze jouw opzegging hanteren of dat de opzegging de datum is waarop het telefoonnummer door Simyo wordt overgenomen.

Reageer