.

Vraag

Nummerbehoud gaat maar niet in. Wat gaat er mis?

  • 17 August 2022
  • 1 reactie
  • 46 Bekeken

Mijn nummerbehoud is al een maand geleden aangevraagd en goedgekeurd, en ik zou sinds eergisteren al ‘over’ moeten zijn, echter is mijn simkaart geblokkeerd en is de nummerbehoud status (‘We zetten je nummer over zodra je aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd.’) nooit geüpdatet. Het oude abonnement is al gestopt, dus ik ben nu onbereikbaar.


1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @outofinception,

Bedankt voor je bericht. Oei, ik kan me voorstellen dat dit erg onhandig is! Heb je de simkaart al geactiveerd via je Mijn Simyo? Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Ik kijk dan graag even met je mee! 

Groetjes,
Amy

Reageer