.

Beantwoord

Nummerbehoud en Whatsapp groepen

  • 24 February 2014
  • 3 reacties
  • 3650 Bekeken

Hallo,

Ik heb een vraag over nummerbehoud en Whatsapp groepen. Mijn nummer wordt binnenkort overgezet, maar ik vraag me af of ik in mijn Whatsapp groepen zal blijven, of dat ik opnieuw toegevoegd zal moeten worden. Wie weet dat?

Groeten, Theo
icon

Beste antwoord door Charlene 25 February 2014, 12:52

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +8
Hoi Theow,

Gebruik je Whatsapp nu met je tijdelijke nummer? Of gewoon met je eigen nummer?
Ik ben laatst van telefoon veranderd, niet van nummer, maar toen bleef ik gewoon aangemeld bij de groepen.
Misschien heb je iets aan deze internetpagina, of hebben andere forumgebruikers er ervaring mee 🙂

Groetjes,
Charlene
Goedemiddag Charlene,

Bedankt voor je antwoord. En ja, ik gebruik nu nog Whatsapp met mijn eigen nummer op mijn oude telefoon (Samsung Galaxy Gio), daarin zit dus een gewone simkaart. In mijn nieuwe telefoon (LG G2) zit een microsim met een tijdelijk nummer. De 27e wordt mijn eigen nummer overgezet naar de microsim zodat ik op mn nieuwe telefoon mn eigen nummer weer heb. Ben benieuwd of mijn Whatsapp historie/groepen dan weg zullen zijn of niet. 

Groeten, Theo
Reputatie 5
Badge +11
Goedemiddag Charlene,

Bedankt voor je antwoord. En ja, ik gebruik nu nog Whatsapp met mijn eigen nummer op mijn oude telefoon (Samsung Galaxy Gio), daarin zit dus een gewone simkaart. In mijn nieuwe telefoon (LG G2) zit een microsim met een tijdelijk nummer. De 27e wordt mijn eigen nummer overgezet naar de microsim zodat ik op mn nieuwe telefoon mn eigen nummer weer heb. Ben benieuwd of mijn Whatsapp historie/groepen dan weg zullen zijn of niet. 

Groeten, Theo


Hoi Theow,

Wanneer je in Whatsapp groepen zit, zit je gewoon in de Whatsapp groepen. Als het goed is, werkt Whatsapp nadat het geïnstalleerd is, de gegevens bij. Je zult dan wel de tekst in de gesprekken kwijt zijn, maar de groepen 'neemt ie mee'.

Even een tip: controleer op je nieuwe telefoon nadat je nummer is overgezet wat hij herkent als 'eigen nummer', dat kan soms je tijdelijke nummer nog zijn.

Reageer