.

Beantwoord

Nummerbehoud e-mail


  • Startend Simyaan
  • 6 reacties
Al een kleine 6 weken probeer ik over te stappen op Simyo met nummerbehoud. Bij het laatste telefoongesprek met Simyo werd mij gevraagd om een email van mijn vorige telefoonbedrijf dat Simyo mijn nummer kon overzetten. De mail is binnen, alleen weet ik niet naar welk emaail-adres ik die moet sturen. Help.
icon

Beste antwoord door Tiury 25 June 2014, 11:27

Bekijk originele reactie

15 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi gisa, welkom op het Simyo forum!

Wat vervelend dat het overnemen van je 06-nummer al best lang op zich laat wachten. Ik heb de e-mailwisseling met mijn collega gelezen en ik adviseer je de e-mail in reactie van de e-mail van mijn collega te sturen 🙂 Lukt dit niet, kun je de e-mail altijd naar [email]nummernbehoud@simyo.nl[/email] sturen.

Ik zou erop toezien dat de e-mail snel wordt opgepakt 😉 het duurt immers al 6 weken! Laat je me weten als je de e-mail verstuurd hebt?
Hoi gisa, welkom op het Simyo forum!

Wat vervelend dat het overnemen van je 06-nummer al best lang op zich laat wachten. Ik heb de e-mailwisseling met mijn collega gelezen en ik adviseer je de e-mail in reactie van de e-mail van mijn collega te sturen 🙂 Lukt dit niet, kun je de e-mail altijd naar [email]nummernbehoud@simyo.nl[/email] sturen.

Ik zou erop toezien dat de e-mail snel wordt opgepakt 😉 het duurt immers al 6 weken! Laat je me weten als je de e-mail verstuurd hebt?
Ik heb gemaid naar nummerbehoud gestuurd maar dat lukte niet. Vanje colega heb ik geen mailadres omdat ik hem telefonsch heb gesproken. Is er nog iemand die een oplossing heeft?
Ik denk dat het niet lukte omdat er een foutje staat in het e-mail adres.
[email]nummernbehoud@simyo.nl[/email] moet vermoedelijk [email]nummerbehoud@simyo.nl[/email] zijn.
Zonder die vreemde N in het midden 🙂
Ik denk dat het niet lukte omdat er een foutje staat in het e-mail adres.
[email]nummernbehoud@simyo.nl[/email] moet vermoedelijk [email]nummerbehoud@simyo.nl[/email] zijn.
Zonder die vreemde N in het midden :-)
Dank voor het reageren maar ik heb het correcte emailadres ingetikt maar de mail kon niet afgeleverd worden.
Mijn mogelijkheden zijn op dit moment uitgeput.
Uiteraard weet ik niet welke e-mail adressen simyo in gebruik heeft, ik heb zelf recent een mail ontvangen van [email]porteringen@simyo.nl[/email] en [email]webcare@simyo.nl[/email]. Ik weet niet of die mail adressen ook worden gelezen, de laatste in ieder geval wel lijkt me. Mogelijk kun je het bericht naar één van die adressen zenden, of naar beide. Anders even afwachten op een reactie van een medewerker in dit topic zelf.
Uiteraard weet ik niet welke e-mail adressen simyo in gebruik heeft, ik heb zelf recent een mail ontvangen van [email]porteringen@simyo.nl[/email] en [email]webcare@simyo.nl[/email]. Ik weet niet of die mail adressen ook worden gelezen, de laatste in ieder geval wel lijkt me. Mogelijk kun je het bericht naar één van die adressen zenden, of naar beide. Anders even afwachten op een reactie van een medewerker in dit topic zelf.
Ik heb wel eens geprobeerd een mail van porteringen te beantwoorden maar dat lukte niet. Ik heb nu een mail naar webcare gestuurd en hopelijk krijg ik daar antwoord op.
Ik heb een bericht aan [email]nummerbehoud@simyo.nl[/email] verzonden, bij mij gaat het echter goed en ik heb ook een ticket nummer gekregen. Vanaf wat voor mail adres heb je hem verzonden? In theorie kan het zo zijn dat de server van simyo jouw mail wel toelaat maar die van jou niet. Wat staat er precies in het bericht met de foutmelding die je terugkreeg?
Reputatie 5
Badge +11
Hoi gisa,

Zoals forever al aangeeft betrof het inderdaad een fikfoud van Tiury. (Hij zegt sorry ;))
Het porteringen mailadres is een no reply, dus die wordt niet gelezen. Op [email]webcare@simyo.nl[/email] is ook niets binnengekomen 😕
Je hebt vanmorgen aan de telefoon van een collega van me wel weer het [email]klantenservice@simyo.nl[/email] gekregen, maar daar is ook nog niets op binnengekomen.

Misschien moet je onze mailadressen op een safe list zetten?

Je nummerbehoud heb ik nu opnieuw aan laten vragen voor zo snel mogelijk na nu. Als je oude provider deze goedkeurt ben je over een week over.

@forever; dank je voor het assisteren!
Zodra ik je collega gesproken heb, heb ik de desbetreffende mail doorgestuurd naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email]. In de loop van de dag kreeg ik de melding unable to deliver message enz.
Ik mail al jaren en ik heb nog nooit gehoord van een "safelist". Al mijn mails komen probleemloos aan.
Dag gisa,

Wat je zou kunnen doen is de mail even via een andere aanbieder pogen te verzenden (dus bijvoorbeeld van GMail naar Outlook of omgekeerd), en het liefst ook nog via een andere verbinding. Mocht het dan nog niet lukken dan is er vermoedelijk inhoudelijk iets 'aan de hand' met de mail. Mogelijk staan er bepaalde woorden in of hangt er een bijlage aan waardoor de andere mailserver hem niet accepteert.

Als het goed is staat er ook meer informatie in de mail naast het feit dat hij niet afgeleverd kan worden (bijvoorbeeld een code die meer kan zeggen over de oorzaak).

Groetjes,

forever
Dank voor je reactie. Ik ben een vrouw van 70 en het technische gedeelte gaat boven mijn pet. Bovendien, de mail die ik door moest zenden was maar 2 dagen geldig en die termijn is al lang verstreken.
Gelukkig ben ik lid van de consumentenbond en ik zal hun vragen mij te helpen. Op deze manier kan ik nooit bellen.
Okay, ik ben wel bang dat de consumentenbond dezelfde of vergelijkbare informatie gaat vragen. Dan moet u het hele verhaal nogmaals uitleggen maar is hetzelfde probleem er nog steeds. Ik denk niet dat ze iemand langs sturen om het probleem bij u thuis te bekijken. Mogelijk heeft u een (klein)kind of handige buren die mee kunnen kijken?
Reputatie 2
Badge +6
Hoi gisa,

De reden waarom je niet een e-mail naar ons kunt sturen is voor ons onduidelijk. Er komen elk uur e-mails binnen van allerlei verschillende klanten. Er is dus niets mis met onze inbox, er gaat iets mis met het versturen vanuit jouw e-mailadres.

Ik heb een hele simpele oplossing. Als je mij een privébericht stuurt met al je gegevens van je huidige provider, zorg ik ervoor dat je nummerbehoud goed verloopt. Zo blijft het ook afgeschermd van het publiek.

Ik zie je privébericht graag tegemoet 🙂
Heel veel dank voor degene die er voor heeft gezorgd dat mijn probleem met ingang van vandaag is opgelost.
Reputatie 2
Badge +6
Hoi gisa,

Ik zie dat we gister je telefoonnummer hebben overgenomen, super fijn dat het allemaal gelukt is 🙂 Veel plezier met je nieuwe Simyo aansluiting!

Reageer