.

Beantwoord

Nummerbehoud bij overstap naar andere provider, wanneer stopt mijn Simyo abonnement?

  • 27 December 2015
  • 4 reacties
  • 189 Bekeken

Badge
IK heb een nieuw contract gesloten via Belsimpel bij Hollandsnieuwe en van hun bevestigd gekregen op 2 december dat per 31.12 2015 mijn nummer overgaat, Maar ik heb nooit een bevestiging van Simyo gekregen, gaat het wel goed?
icon

Beste antwoord door simnlru 27 December 2015, 16:29

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 1
Badge +5
Hoi Monique,
Als het goed is kan je op de dag dat je nummer over gezet wordt je Hollands nieuwe simkaart gebruiken.

Waarschijnlijk krijg je een bericht achter af, toen ik van tele2 naar simyo ging kreeg ik van tele2 ook pas een bericht achter af, dus maak je geen zorgen als hollandsnieuwe zegt dat ze dan je nummer overzetten dan hebben ze al goedkeuring gekregen van simyo , anders had je al een afkeuring gekregen van nummer overnamen.

Hoop dat ik je een beetje had kunnen helpen :)

Mvg,

Simnlru
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Monique Groothuizen,

Wat jammer dat je weggaat 😢 Je nieuwe provider geeft de datum door dat je nummer wordt overgezet. Ik zie terug in je gegevens dat je per 31 december overstapt. We hebben deze overstapdatum goedgekeurd. Je kunt er dus vanuit gaan dat per die datum je Simyo abonnement wordt stopgezet. Van ons ontvang je nog een e-mail dat je abonnement definitief is stopgezet. Zoals Simnlru al vertelt, ontvang je dit achteraf.

Zijn er nog onduidelijkheden? Mag ik ook vragen wat de reden is dat je overstapt?

@Simnlru; goed bezig Simnlru! Dankjewel voor je hulp 🙂
Badge
Hallo Naomi,

Dank je wel voor je antwoord. De reden dat ik overstap is dat ik een nieuwe telefoon nodig had en graag de Samsung S5 wilde hebben, die hadden jullie niet en dus ben ik overgestapt, gewoonweg omdat dit heel veel geld scheelde. Heeft zeker niet met jullie service te maken, want ik was heel tevreden over Simyo!

gr Monique
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Monique,

Leuk dat je het nog even wilde toelichten. Gelukkig ben je tevreden met onze service 😉 Helaas kunnen wij jou geen aanbieding doen in combinatie met de Samsung S5, maar alvast veel plezier met je nieuwe telefoon toegewenst.

Groetjes en een fijne jaarwisseling!

Sean

Reageer