.

Beantwoord

nummerbehoud annuleren, hoe regel ik dit?

  • 24 October 2022
  • 4 reacties
  • 73 Bekeken

Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn aanvraag voor nummerbehoud kan annuleren?

icon

Beste antwoord door Groentjuh 25 October 2022, 10:56

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn aanvraag voor nummerbehoud kan annuleren?

Dat doe je door dit aan de klantenservice te vragen. De eerste stap heb je dus nu eigenlijk al een beetje gedaan door deze vraag op het forum te plaatsen.

Vandaag zal een moderator jou vragen om hem/haar een privébericht te sturen om te bevestigen dat je wilt afzien van nummerbehoud.

Als je afziet van nummerbehoud wordt je tijdelijk nummer je permanente nummer en beginnen eventuele bestelde bundels van een abonnement. Vanaf dan ga je dan ook abonnementskosten moeten betalen.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Wesley2000,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat @Groentjuh je hier alle uitleg over heeft gegeven 😊. Ik heb hier eigenlijk niks aan toe te voegen, je kunt mij gerust een privébericht sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens zodat ik je nummerbehoud kan annuleren. Je tijdelijke nummer wordt hiermee je definitieve nummer en je bundels gaan dan ook van start. 

Heel erg bedankt voor je uitleg @Groentjuh, wij waarderen je hulp enorm!!

Groetjes,
Roeqajja

Hoe kan ik mijn nummerbehoud annuleren?

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @RAV1979,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hierover contact met ons opneemt! Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kan ik dit voor je in orde maken 😊.

Groetjes,
Amy

Reageer