.

Beantwoord

Nummerbehoud annuleren, hoe doe ik dat?

  • 14 March 2012
  • 26 reacties
  • 3729 Bekeken

Ik heb gisteren Simyo Prepaid aangevraagd met nummerbehoud van mijn huidige provider, maar toen ik het tijdelijke Simyo-nummer zag, dacht ik "Dat is een beter/mooier nummer dan mijn huidig nummer!"
Dus ik heb zonet de online helpdesk gevraagd om de nummerportering te annuleren en het nieuwe Simyo-nummer te behouden.

Heeft iemand daar ervaring mee of dat allemaal goed gaat?
Ik wil namelijk niet dat over een maand blijkt dat er iemand in de ketting van knoppen en switches die omgezet moeten worden, iets is vergeten en ik opeens toch mijn oude nummer heb gekregen.... (Mijn ervaringen op het werk met KPN-porteringen zijn namelijk niet best....)

Bvd, tp6300
icon

Beste antwoord door Alex 14 March 2012, 16:21

Bekijk originele reactie

26 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi Adrian219, welkom op het Simyo forum!

Goed dat je het doorgeeft 🙂 Ik heb het meteen doorgestuurd naar de afdeling Nummerbehoud. Zij gaan je aanvraag annuleren en je bundels activeren. Je kunt vandaag vanaf 14:00 uur je nieuwe nummer gebruiken ;)

Heb ik je vraag zo beantwoord?
Beste Simyo,

Ook ik zou graag het nummerbehoud willen annuleren , het nieuwe nummer is goed genoeg

MvG Adrian Westerbeek
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum neenavdw,

Jouw nummerbehoud is geannuleerd en jouw bundels worden per direct geactiveerd. Je kan vanaf vandaag binnen de bundel gebruik van jouw aansluiting maken.
Beste Simyo,

Ook ik wil graag mijn nummerbehoud annuleren
Het nieuwe Simyo nummer bevalt me eigenlijk wel

Vriendelijke groeten,
Nena
Badge +6
Beste Hartje_Lin,

Ik heb het voor je nagekeken en ik zie dat het het verzoek voor nummebehoud is geannuleerd.
De bundels zijn geannuleerd met het telefoonnummer Simyo.
Hallo, ik zou graag mij nummer behoud willen annuleren. Ik stap over van simyo prepaid naar simyo sim only, en vind mijn nieuwe tijdelijke nummer toch beter. Zou u mijn nummerbehoud kunnen annuleren, en mijn bundels activeren? Svp groetjes
Badge +6
Hallo 

ik wil het verzoek van nummerbehoud annuleren 

mvg 

Pinda


Beste Pinda,

Welkom op het forum!
Ik heb het verzoek voor nummerbehoud laten annuleren en de bundels voor je laten activeren.
De bundels zijn geactiveerd en je kan gebruik maken de simkaart met het telefoonnummer die je van Simyo hebt gekregen.
Hallo 

ik wil het verzoek van nummerbehoud annuleren 

mvg 

Pinda
Reputatie 2
Badge +4
Beste Jori,

Welkom op het Simyo forum!
Wij hebben zojuist je abonnement met het Simyo nummer geactiveerd, je kunt vanaf nu binnen de bundel bellen/sms-en. Het verzoek voor nummerbehoud is hiermee geannuleerd. Wij raden je aan om zelf het abonnement bij de huidige provider op te zeggen.

Groetjes,

Manisha
Goedendag,

Ik zou ook graag het simyonummer behouden, dus geen nummerbehoud bij mijn andere provider.

Ik heb al 2 keer een mail versuurd via klantenservice maar nog geen bevestiging. Ik heb al wel de simkaart geactiveerd

en zie dat ik toch buiten de bundel bel/sms.

Zouden jullie dit snel kunnen regelen?
Reputatie 2
Badge +4
Beste Emma,

Wij hebben zojuist je aanvraag voor nummerbehoud geannuleerd en het abonnement met het tijdelijke nummer geactiveerd. Je kunt vanaf half 6 vanmiddag gebruik maken van je Simyo abonnement, op de persoonlijke pagina kun je je gegevens & instellingen aanpassen.

Groetjes,

Manisha
Badge +1
Nogmaals akkoord.
Ik ben donderdag in nederland dus dan bel ik t-mobile om mijn abonnement stop te zetten.


Emma
Reputatie 2
Badge +4
Beste Emma,

Als wij het verzoek voor nummerbehoud annuleren zal je Simyo abonnement direct worden geactiveerd. Je dient in dit geval ook zelf het huidige abonnement op te zeggen.

Graag vernemen we of je hiermee akkoord gaat.

Groetjes,

Manisha
Badge +1
Ik krijg zojuist een mail dat mijn oude t-mobile nummer wordt terug gezet op 25-04. Is de aanvraag van nummerbehoud al geannuleerd of moet ik nog een handeling ondernemen?
Emma
Badge +1
akkoord! hartelijk bedankt.



Emma
Reputatie 2
Badge +4
Beste Emma Beltman,

Welkom op het Simyo forum!
Wij kunnen indien gewenst je aanvraag voor nummerbehoud annuleren. In dit geval wordt het Simyo nummer je definitieve nummer. Je dient in dit geval ook zelf het huidige abonnement (bij de huidige provider) op te zeggen.

Graag vernemen we je akkoord voor het annuleren van de aanvraag voor nummerbehoud.

Groetjes,

Manisha
Als je zelf T-Mobile opzegt (en daarmee dus je nummer vrijgeeft) dan kan er geen nummerbehoud meer plaatsvinden, volgens mij. Maar Simyo moet natuurlijk wel weten dat je je tijdelijke nummer wil houden, andes heb je straks misschien helemaal geen nummer meer.... :- /

De Simyo's hier hebben mij in ieder geval goed geholpen. En voor de zekerheid had ik mijn verzoek ook via de helppagina 'Stel jouw vraag' geemaild.
Badge +1
Hi there,
ik heb nu precies hetzelfde probleem. Ik heb zojuist mijn simkaart geactiveerd en hou het liefst het nr dat daaraan verbonden is in plaats mijn oude T-mobile nummer. Ik heb ook al te vroeg een aanvraag voor nummerbehoud gedaan. Kan dit ongedaan worden zodat ik mijn tijdelijke Simyo nr kan behouden als definitief nr?
Mvg,
Emma Beltman
Hee Simyoten,

Ik dank jullie voor je toewijding, maar 3 verschillende bevestigingen dat mijn tijdelijk nummer nu definitief is lijkt me ruim voldoende! :-D

Prettig weekend
Top. Dank allebei.
Reputatie 2
Badge +4
Beste tp6300,

Met de bevestiging dat de aanvraag voor nummerbehoud is geannuleerd bevestigen wij ook dat het Simyo nummer uw definitieve nummer is.

Groetjes,

Manisha
De aanvraag voor nummerbehoud is al geannuleerd, Alex:
"Beste heer/mevrouw,Wij hebben de aanvraag voor nummerbehoud geannuleerd.
Mocht u nog vragen hebben dan vernemen wij het graag.
Met vriendelijke groet,
Joram
Simyo Klantenservice"

Nou nog de bevestiging dat mijn Simyonummer definitief is en ik ben helemaal blij.
Welkom op het forum tp6300,

Omdat je simkaart pas vandaag verstuurd wordt, kunnen we (tijdelijke) nummer nog niet instellen als je definitieve nummer. Als je de simkaart hebt ontvangen, kan je mij een berichtje sturen zodat ik dit voor je in orde kan maken. Ik kan dan meteen je nummerbehoud aanvraag annuleren.

Groetjes,

Alex


Hi Alex,

Ik heb de sim binnen, in m'n telefoon gezet en een sms verstuurd om 'm te activeren.
Ik heb inmiddels ook bij mijn huidige provider opgezegd.
Ik wacht jouw bericht af.

Dank, tp6300

(Dit bericht heb ik ook via het online vragenformulier verstuurd)
Dank voor de snelle reactie en hulp, Alex.
Ik laat je 't meteen weten.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum tp6300,

Omdat je simkaart pas vandaag verstuurd wordt, kunnen we (tijdelijke) nummer nog niet instellen als je definitieve nummer. Als je de simkaart hebt ontvangen, kan je mij een berichtje sturen zodat ik dit voor je in orde kan maken. Ik kan dan meteen je nummerbehoud aanvraag annuleren.

Groetjes,

Alex

Reageer